لوگو گلرن goalearn logo برنامه منتورینگ گلرن

چگونه مطمئن شوم که بعد از پایان برنامه استخدام شدنم قطعی است؟

هدف هر کاری که ما در گُل اِرن انجام می‌دهیم، این است که شما را به مهارت‌ها و تجربه‌ای که برای ساختن حرفه رویایی‌تان به آنها نیاز دارید مجهز کنیم و می‌دانیم که این روش به خوبی کار می‌کند! به عنوان یک منتی، نمونه کار های حرفه‌ای در دوره های منتورینگ ۱:۱ ایجاد می‌کنید، یک مجموعه از مهارت‌های تخصصی به دست می‌آورید و استراتژی و مهارت‌های جستجوی شغل و برند سازی شخصی تان را از طریق منتورینگ و پشتیبانی حرفه‌ای و کاملا شخصی ما، ایجاد و تقویت می‌کنید.

سابقه کار قابل استناد

پورتفولیو و خروجی هر تسکی که تکمیل می کنید به رزومه شما الصاق می شود. مجموعه ای از پروژه هایی که مهارت های جدید شما را به نمایش می گذارند و توجه کارفرمایان را به خود جلب می کنند.

منتورینگ ۱:۱

در طول دوره منتورینگ، شما به صورت فرد به فرد ۱:۱ روی تسک های مشخصی که متناسب با شرایط شما و بازار کار آن حوزه شغلی برایتان تعریف شده اند، کار خواهید کرد و با انجام مداوم تسک ها و یادگیری دانش ضروری در هرکدام به مرور زمان به یک کاربلد در آن حوزه تبدیل می شوید.

تخصص و تجربه

تسک ها و پروژه هایی که انجام می دهید در شما یکسری مهارت بسیار رقابتی ایجاد خواهند کرد. برنامه های منتورینگ تخصصی ما در حوزه های شغلی با تقاضای بالا در بازار کار تمرکز دارد که شما را نسبت به سایرین بسیار متمایز می کنند.

آماده‌سازی و منتورینگ شغلی

برنامه آمادگی شغلی به شما دسترسی کاملی به منتور های شغلی ما می‌دهد. که شامل پیگیری وضعیت درخواست های شغلی شما، شبیه‌سازی جلسه مصاحبه، طراحی سایت شخصی، ایجاد رزومه های حرفه ای، و کار روی برند شخصی شما و شبکه سازی تان است.

ارزیابی کاملا اختصاصی

در طول مسیر شغلی تان منتور، ناظر تسک و کارشناس تجربه انسانی گلرن در کنارتان خواهند بود تا بینش خود را با شما به اشتراک بگذارند و ارزیابی دقیقی از عملکرد شما ارائه دهند، تا اطمینان حاصل شود که کار شما مطابق با استانداردهای بازار کار است.

مسیر های شغلی

چنانچه قصد مهاجرت کاری و یا مهاجرت تحصیلی داشته باشیم رزومه و سابقه کاری از مهمترین پارامترهایی ها و مواردی است که باید داخل رزومه به آنها اشاره شود.

مدل های مالی و شرایط پرداخت

ما گزینه های پرداختی منعطفی داریم به ویژه برای کسانی که دانشجو هستند و شاغل نیستند و از لحاظ بحث مالی و پرداخت شرایط مساعدی ندارند…