لوگو گلرن goalearn logo برنامه منتورینگ گلرن

آیا طی برنامه منتورینگ فردی می توان مهارت های نرم را مانند مهارت های سخت به دیگران منتقل کرد؟

در حالی که شرکت‌ها علاقه زیادی به داشتن کارمندانی با مهارت‌های نرم دارند، به نظر نمی‌رسد که چگونه خود مهارت‌های نرم آموخته می‌شوند. با این حال، شرکت‌ها در موقعیتی عالی هستند تا با اتخاذ برخی از استراتژی‌های مهارت نرم، این موارد را به استخدام‌کنندگان جدید منتقل کنند.

یکی از روش‌های آزموده‌شده برای انتقال مهارت‌های نرم که به بهترین شکل در شرکت کار می‌کند، از طریق منتورینگ در محل کار است.۷۱  درصد از شرکت های Fortune 500 نوعی برنامه منتورینگ سازمانی / شرکتی دارند. جایی که 75 درصد از مدیران با کمک منتورهای خود به موقعیت ها سطح بالاتر رسیده اند.

با نگاهی به تأثیرات منتورینگ در سطح کالج، دانشجویانی که حداقل یک استاد داشتند که آنها را درگیر کرده و الهام‌بخش آن‌ها در مورد آنچه می‌آموزند باشد، بیش از دو برابر دیگران شانس موفقیت در فعالیت‌های علمی و اجتماعی خود را افزایش می‌دهد. و این همان کاری است که شرکت‌ها در حال حاضر بدون در نظر گرفتن اندازه شان، توانایی انجام آن را دارند، به جای آنکه منتظر سیستم آموزشی باشند تا بیش از پیش آنها را به عقب ببرد. نه تنها در درازمدت از نظر مدیریت و حفظ استعداد، بلکه به عنوان یک برند کارفرما به طور کلی مزایای مثبتی از اجرای برنامه های منتورینگ در سازمان خود خواهید یافت.

مسیر های شغلی

چنانچه قصد مهاجرت کاری و یا مهاجرت تحصیلی داشته باشیم رزومه و سابقه کاری از مهمترین پارامترهایی ها و مواردی است که باید داخل رزومه به آنها اشاره شود.

مدل های مالی و شرایط پرداخت

ما گزینه های پرداختی منعطفی داریم به ویژه برای کسانی که دانشجو هستند و شاغل نیستند و از لحاظ بحث مالی و پرداخت شرایط مساعدی ندارند…