لوگو گلرن goalearn logo برنامه منتورینگ گلرن

آيا می توانم در ازای پرداخت مبلغ در قالب کارآموزی، انجام پروژه و … با گلرن همکاری کنم؟

طبق قانون کار یک شرکت نمی تواند در ازای خرید خدمت(یا استخدام و همکاری با کارگر) به وی خدمت ارایه کند. می بایست حقوق و مزایای ایشان پرداخت شده و کارگر نیز در صورتیکه خدمتی از شرکت دریافت کند که از شمول مزایا، بیمه، حق مسکن و…. خارج باشد لازم است همانند یک مشتری مبلغ آن را پرداخت نماید. حال آنکه بسیاری از شرکت ها به خاطر این عدم آگاهی افراد، چندین برابر مبلغی که صرف آموزش دادن نیروی کار می کنند از آنها بهره کشی می کنند.

شفافیت یکی از اصول مهم کار ماست. به شما می گوییم بابت چه چیزی چه قدر پول پرداخت می کنید و در ازای آن نیز کاملا پاسخگو هستیم. کوچکترین همکاری ما نیز منجر به پرداخت دستمزد و حقوق می گردد.

نکته دیگر آنکه به صورت قطعی برای بسیاری از منتی ها نمی توان گفت که از همان ابتدای کار پس کاری به آنان محول می شود بر بیایند. بنابراین بهترین کار این است که شخص ابتدا و حداقل یکبار به صورت اصولی روی خودش سرمایه گذرای کند تا اعتماد و توجه شرکت های بیشتری را به سمت خودش جلب نماید. و با سابقه و آمادگی ای که کسب می کند، ریسک همکاری با آنها را نیز کاهش دهد.

مسیر های شغلی

چنانچه قصد مهاجرت کاری و یا مهاجرت تحصیلی داشته باشیم رزومه و سابقه کاری از مهمترین پارامترهایی ها و مواردی است که باید داخل رزومه به آنها اشاره شود.

مدل های مالی و شرایط پرداخت

ما گزینه های پرداختی منعطفی داریم به ویژه برای کسانی که دانشجو هستند و شاغل نیستند و از لحاظ بحث مالی و پرداخت شرایط مساعدی ندارند…