لوگوی گل اِرن

چگونه با سیستم منتورینگ گلرن کارشناس دیجیتال مارکتینگ شویم؟

راهنماهای منتورینگدیجیتال مارکتینگمهاجرت کاریورود به بازار کار
در وبینار چگونه با سیستم منتورینگ گلرن کارشناس دیجیتال مارکتینگ شویم؟ شما را از روش ها، چالش های ورود به شغل دیجیتال مارکتینگ آگاه می کنیم و به شما خواهیم گفت که چگونه در کنار افراد متخصص وارد این شغل شوید و برای استخدام شدن و حتی مهاجرت خودتان را از هر لحاظ آماده کنید.
موضوعات مرتبط: digital marketing / Mentoring / Mentoring Program
چگونه با سیستم منتورینگ گلرن کارشناس دیجیتال مارکتینگ شویم؟
ظرفیت رویداد: بالاتر از 100 نفر
تاریخ: جمعه, ۱ اسفند , ۷۸۰
ساعت شروع: 16:00
ساعت پایان: 17:30
نحوه برگزاری: آنلاین
ابزار: گوگل میت یا اسکای روم
ویدیو وبینار

پس از برگذاری وبینار، ویدیو در قسمت زیر آپلود می شود

در دنیای امروز، با توجه به روند رو به رشد تکنولوژی، بازاریابی دیجیتال به یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت کسب و کارها تبدیل شده است. با استفاده از روش‌های بازاریابی دیجیتال، شما می‌توانید محصولات و خدمات خود را به مخاطبان خود معرفی کنید و به آن‌ها فروش دهید. بنابراین، توانایی در دیجیتال مارکتینگ، می‌تواند یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت شغلی شما باشد.

علاوه بر این، با توجه به روند رو به رشد تکنولوژی، بازاریابی دیجیتال همچنین در حال توسعه و رشد است. به عبارت دیگر، همیشه نیاز به افراد متخصص در این زمینه وجود خواهد داشت. به همین دلیل، تبدیل شدن به یک متخصص دیجیتال مارکتینگ می‌تواند یک انتخاب شغلی خوب باشد.

به طور کلی، دیجیتال مارکتینگ شامل مفاهیم مختلفی مانند تحلیل داده‌ها، بهینه سازی موتورهای جستجو، تبلیغات تحت شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات پرداخت در کلیک، تبلیغات ایمیل، تبلیغات موبایل و غیره می‌شود. با یادگیری این مفاهیم و توانایی در استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، شما می‌توانید به طور مستقل کار کنید و کسب و کارها را در بخش دیجیتال بهبود بخشید.

در نهایت، با توانایی در دیجیتال مارکتینگ، شما می‌توانید به شغلی با درآمد بالا دست یابید و در کنار آن، به دنبال رشد شغلی و توسعه حرفه‌ای خود باشید.

به علاوه، با توجه به رقابت بین شرکت‌ها و کسب و کارها در دنیای امروز، نیاز به توانایی در دیجیتال مارکتینگ برای رقابت با سایر شرکت‌ها بسیار ضروری است. با استفاده از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ، شما می‌توانید برند خود را تبلیغ کنید و به جامعه مخاطبان خود نزدیک شوید. به علاوه، با تحلیل داده‌هایی که از فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ شما به دست می‌آید، می‌توانید مشتریان خود را بهتر بشناسید و برنامه‌های بهتری برای جذب و نگه داشتن آن‌ها تدوین کنید.

همچنین، دیجیتال مارکتینگ یک حرفه‌ای جذاب و پویا است. این حرفه از شما خلاقیت، تفکر تحلیلی، تجربه کاربری، ذهن باز و همچنین توانایی کار در تیم را می‌طلبد. به همین دلیل، این حرفه می‌تواند یکی از جذاب‌ترین شغل‌ها باشد که باعث شگفتی و رضایت شما از شغل خود می‌شود.

در نهایت، دیجیتال مارکتینگ یک حرفه آینده است و به دلیل روند رشد تکنولوژی و استفاده بیشتر از اینترنت و وسایل دیجیتال، همیشه به یک متخصص دیجیتال مارکتینگ نیاز خواهد بود. بنابراین، با توجه به این نکته، انتخاب کردن حرفه دیجیتال مارکتینگ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شغلی برای آینده باشد

شش سوال کلیدی که طی این رویداد به دنبال پاسخ به آن ها هستیم به قرار زیر هستند:

  1. آیا گام ها و روش های ورود به بازار کار دیجیتال مارکتینگ را به خوبی میشناسم؟
  2. شرایط من چقدر برای این مشاغل مناسب است؟
  3. آیا این حقیقت دارد که  دیجیتال مارکتینگ فرصت های شغلی زیادی هست؟
  4. اگر به تازگی می خواهم وارد بازارکار دیجیتال مارکتینگ شوم، برای موفقیت در این ورود چه کمکی از منتورینگ گلرن می توانم بگیرم؟
  5. چه گام هایی برای گرفتن پروژه و یا پیشنهاد شغلی  شغل علم داده باید طی کنم؟

 

  • در انتهای این رویداد، به قطعیت می رسید یا تصمیم می گیرید که حداقل طی  سال پیش رو قصد دارید ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ را در برنامه های خود بگنجانید یا خیر.
  • این رویداد به شما کمک می کند از زاویه دیگری به انواع حرفه هاو مشاغل مربوط به دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید. و در انتهای رویداد تصمیم بگیرید که آیا نیاز است برای پیدا کردن تجربه واقعی وارد برنامه منتورینگ گلرن بشوید؟تا با یادگیری مهارت های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ  چالش هایش یک رزومه حرفه ای برای خود بسازید؟ یا کلا بی خیال این حرفه شوید!
  • می توانید با افرادی که تجربه مرتبط با دیجیتال مارکتینگ را داشته اند، ارتباط برقرار کنید و از آن ها کمک بگیرید.
  • با رزومه، سابقه کار، شبکه سازی و سایر الزامات برای پیدا کردن یک  شغل موفق آشنا می شوید و خودتان را برای قرار گیری در شرایط ایده آل  با کمک گلرن آماده کنید.
  1. طی شش ماه گذشته با هدف رشد فردی و کاری خود به ورود به مشاغل دیجیتال مارکتینگ به صورت جدی فکر کرده اید.
  2. به دنیای شغلی حوزه مارکتینگ، علاقه مند هستید و تمایل دارید که از این طریق گل ارن رزومه قابل قبولی برای خودتان بسازید
  3. در زمینه دیجیتال مارکتینگ و مشاغل مرتبط، اطلاعات پراکنده ، نا معتبر و بسیار کمی دارید.
  4. بین چند راهیِ شغلهای مختلف مرتبط با تکنولوژی مانده اید و به سختی می توانید انتخاب کنید، که چه شغلی مناسب شماست.
  1. طی2 سال آینده اصلا تصمیم به ورود به بازار کار بادیجیتال مارکتینگ را ندارید.
  2. اصلا علاقه ای به مشاغل حوزه مارکتینگ(به خصوص دیجیتال مارکتینگ)، ندارید.
  3. اصلا آشنایی با مشاغل حوزه دیجیتال مارکتینگ ندارید و حتی یکبار هم درباره آن ها جستجو نکرده اید.
  4. تصمیم قطعی خود را برای مشاغل  دیگر  گرفته اید و صرف کنجکاوی قصد شرکت در رویداد را دارید.
چگونه با سیستم منتورینگ گلرن کارشناس دیجیتال مارکتینگ شویم؟
آسیه مجلسی

مدت زمان رویداد: 90 دقیقه

معرفی
رویداد با معرفی کوتاهی از حاضرین و نقش آن ها در این رویداد آغاز می شود.
-3 دقیقه
ظرفیت رویداد: بالاتر از 100 نفر
تاریخ: جمعه, ۱ اسفند , ۷۸۰
ساعت شروع: 16:00
ساعت پایان: 17:30
نحوه برگزاری: آنلاین
ابزار: گوگل میت یا اسکای روم

نکات کلیدی + ویژگی ها

بله، با توجه به محدودیت رویداد در مورد تعداد افراد حاضر در جلسه، افرادی می توانند به رویداد ورود کنند که فرم رویداد را از قبل تکمیل کرده باشند. از ظرفی تکمیل فرم رویداد به تیم برگزارکننده کمک می کند تا رویداد را براساس نیاز و سوالات شما جهت دهند تا بهره وری رویداد برای شما مفید تر باشد.

بله حتما، فقط لطفا لینک فرم ثبت نام را در مهلت ثبت نام تعیین شده برای دوستانتان ارسال کنید. به دلیل محدودیت تعداد نفرات حاضر در جلسه، نیاز است که آن ها از پیش ثبت نام کرده باشند.

راهنمای ویدیویی استفاده از گوگل میت را ببینید.

برای نظم و بهره وری بیشتر جلسه، از شما درخواست می شود که میکروفن خود را حین جلسه قطع کنید و در صورت وجود زمان کافی، مجری اطلاع خواهد داد که در بخش “پرسش و پاسخ” می توانید تعامل کلامی داشته باشید یا خیر.

  • از طریق لپتاپ وارد جلسه می شوم: حتما پیش از جلسه با استفاده از راهنمای گوگل میت تست صدا و تصویر را انجام دهید. در این مورد یک سیستم معمولی کافی ست.
  • از طریق کامپیوتر شخصی(PC) وارد جلسه می شوم: حتما پیش از جلسه با استفاده از راهنمای گوگل میت تست صدا و تصویر را انجام دهید. در این مورد یک سیستم معمولی کافی ست. حتما از اتصال وب کم و میکروفون(یا هدست) یا اسپیکر سیستم خود مطمئن شوید.

بله، در ابزار گوگل میت، قابلیت چت وجود دارد که شما می توانید سوالات و یا نظرات خود را در آن قسمت ثبت کنید. در بخش پرسش و پاسخ جلسه، تیم برگزارکننده به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

بله حتما، مدتی پس از رویداد، ویدیوی آن از طریق همین صفحه به اشتراک گذاشته می شود و شما قادر به دیدن آن هستید، حتی می توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

برای این موضوع می توانید وارد فرم دریافت مشاوره شوید و آن را تکمیل کنید.

لطفا وارد فرم “مرا از رویدادهای گلرن باخبر کن” شوید و اطلاعات خود را در این فرم ثبت کنید. گلرن به محض برگزاری رویداد های دیگر از طریق ایمیل و پیامک شما را مطلع می کند. 

برای این موضوع می توانید از راه های زیر اقدام کنید:

  1. تکمیل فرم ارزیابی رویداد(در این فرم از شما درخواست شده پیشنهادات خود را برای رویدادهای بعدی ثبت کنید)
  2. از طریق ارسال ایمیل برای خانم نصراصفهانی که اطلاعات تماس ایشان بالای صفحه رویداد و همین طور در قسمت “ماکجاییم؟” سایت گلرن قرار داده شده است.
sfsdfsdf
zczxc
asdasd
asdasd
qqqqq
kkk
امین
مشاور
سیبسیب
سیبسیبسیب
mahsa
machine learning researcher
نازنین صفوی
توسعه دهنده وب فرانت اند
محمدرضا رفسنجانی
فرانت اند
محمدرضا رفسنجاني
فرانت اند
امیرحسین عباسی
data science
الهه ابراهیمی
frontend
روزبه برون
باریستا-منتی دوره متخصص فرانت اند
حمیدرضا مجتهد
Mobile App Developer
مرتضی کوشکی
طراح سایت
حدیث هاشمی
Data Science
محمدرضا صیادی
طراحی وب سایت
هیراد ذاکری فردی
برنامه نویسی پایتون
Aydin Hassanpour
علم داده
شروین فرد یعقوب پور
طراح وبسایت
شروین فرد یعقوب پور
طراح وبسایت
احمد اسماعیلی
توسعه دهنده PHP و وردپرس
آرمان رنجبر
data scientist
مهسا میرلو
محقق بینایی ماشین
محبوبه نصیری زاده
Uiux designer
محمد جواد امینی
UX
شهلا ناصری
دیتا ساینس
سمیه آقامحمدی
BackEnd Developer
حسین افضل
Back-End Developer
عاطفه محیب ازغندی
تحلیلگر کسب و کار
محمدحسین دلوی
دیتا ساینستیست
نازنین صفوی
توسعه دهنده وب فرانت اند
adasdasd
adasdasd
vfgfgfg
09135614763
Mohammad hassan raoofat
Front-end
ثریا پریشانی
برنامه نویس
سمیرا علیا
کارمند حسابداری مالی
هادی شجاعی
data
زهرا شجاعی
data
ثریا پریشانی
طراحی وب سایت
ایمان صادقی
برنامه نویس
دفتری
تولیدکننده محتوا
آرزو محمدی
پایتون
مریم مفیدی
مهندس معمار
ساجده اسماعیل زاده
برنامه نویسی و تحلیل داده
علیرضا بهین راد
مهندسی نفت- علم داده
احسان ذواکتافی
تولید کننده محتوا
مصطفی سواری
helpdesk
آریا زرانی
برنامه نویسی
Mohammad malahzade
برنامه نویسی
زهرا سلیمانی
مهندس الکترونیک
کرامت یوسفی مقدم
کارآموز یادگیری ماشین
فاطمه رحیمی
برنامه نویس python
محسن کورانی
توسعه دهنده بک اند
علی تقی پور
فرانت اند
شروین راج لوت
کاراموز
نازنین صفوی
فرانت اند
پریسا فرهام
دانشجو
اعظم سلطان شاه
مهندسی شهرسازی
محمدحسین دلوی
کارشناس دیتا
علی حیدری
مهندس شهرساز/دیتا ساینتیست