معرفی دوره  کارآموزی دیجیتال مارکتینگ گلرن


 Digital Marketing Apprenticeship  

در مورد دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در واقع به کسب و کارها کمک میکند تا با استفاده از بسترهای دیجیتالی، بازاریابی محصول و خدمتشان را انجام دهند. این بسترها شامل وبسایت، سوشال مدیا، اپلیکیشن ها و هر ابزار دیگر دیجیتالی است. در فضای مجازی هر تاثیری که روی شما گذاشته میشود، از جلب توجه مشتری، تا آخرین مرحله که دریافت خدمت یا محصول هست، توسط فرایندهای دیجیتال مارکتینگ برنامه ریزی و در فضاهای آنلاین اجرایی می شود. جالب این جاست که این حوزه شامل مباحث و رشته های مختلفی ازجمله مارکتینگ، روانشناسی مخاطب، تولید و مدیریت محتوا و… می باشد.

آینده و مسیر شغلی یک دیجیتال مارکتر

ما با بررسی روند جذب نیرو در شرکت ها و همچنین از طریق صحبت با مدیران سازمان ها متوجه شده ایم که تقاضای نیرو برای شغل دیجیتال مارکتینگ روز به روز زیاد تر می شود و کسب و کارهای بیشتری در این حوزه اقدام به تیم سازی و جذب متخصص می کنند. نکته جالب دیگر اینکه با توجه به روند پر سرعت دیجیتالی شدن، دورکاری و کارهای پروژه ای این شغل از شرایط ویژه ای برخوردار است و می تواند به ورود راحتتر و بهتر شما به بازار کار کمک بیشتری کند.

متخصصان این حوزه در دنیا به صورت دائم در حال به روز رسانی و بهبود فرایندهای آن هستند. که این نکته باعث می شود  یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ همواره در حال توسعه دانش و تخصص خود باشد و از تکرار و یکنواختی فاصله بگیرد.
مسیر شغلی شما برای ورود به این رشته می تواند از کارآموزی شروع شده تا پس از ورود به دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ مهارت های لازم را فراگرفته و بتوانید تبدیل به یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ شوید. بعد از آن می توانید در برخی از سرفصل های این حوزه عمیق تر شوید و با افزایش سطح مهارت خود به متخصص آن حوزه (مثل SEO، ویدئو مارکتینگ، تولید محتوا، پرفورمنس مارکتینگ و …) تبدیل شوید.

بازار کار دیجیتال مارکتینگ در ایران

 با توجه به اینکه کارشناس دیجیتال مارکتینگ با استفاده از ابزارها و استراتژی‌های مناسب در فضای دیجیتال، همراه با تبلیغات جذاب، به برندسازی، فروش محصولات و علاقه‌مند کردن مشتری‌های هدف کمک می کنه، نقش مهمی توی هر کسب و کار و تیم بازاریابی ایفا می کنه.

🔸دلیل مهم بودن این شغل در ایران:

بخاطر نیاز اکثر کسب و کارهای سنتی و همچنین پاندمی کرونا خیلی از کسب‌وکارها به سمت آنلاین شدن روی آوردند و مشاغل سنتی هم برای افزایش درآمد و توسعه بازار خودشون مجبور به تغییر استراتژی بازاریابی شدند. بنابراین از لحاظ تقاضای بازار کار، شغل دیجیتال مارکتینگ وضعیت بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده و خیلی از مدیرها نیازمند کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستند.

🔸مهارت‌های اولیه که یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ لازم داره:

با توجه به اینکه با علاقه، هوش نرم‌افزاری خوب، خلاقیت و داشتن دید بازاریابی میشه تو این حوزه شغلی به خوبی رشد کرد و با یاد گرفتن مهارت‌های مهم مثل طراحی سایت، تولید محتوا و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی خیلی سریع میشه در ایران وارد بازار کار این شغل شد.

🔸از لحاظ سطح درآمد:

بعد از کسب تجربه کافی و متخصص شدن در یکی از حوزه‌های دیجیتال مارکیتنگ میشه درآمدی بین 10 تا 15 میلیون برای یک دیجیتال مارکتر متصور بود. در حالت عمومی هم با درآمد پایه اداه کار وارد این شغل خواهید شد و در طول سال میتونید افزایش درآمد رو در شرکتی که هستید و یا با تغییر شرکت محل کار و حتی گرفتن پروژه های فرعی داشته باشید.

🔸بازار کار خارج از ایران:

چون موج دیجیتال شدن کسب‌ و کارها خیلی زودتر از ایران شروع شده و تعداد زیادی از بیزینس‌ها در این زمینه به رشد خوبی رسیده‌اند، برای کسایی که بخواهند بعنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ جنرالیست(عمومی) خارج از ایران کار کنند، پوزیشن‌های شغلی محدودی وجود داره(برخلاف ایران) و بهتره شما در یک یا دو حوزه متخصص بشید تا بتونید جایگاه شغلی مناسبی برای خودتون به دست بیارید.

درباره دوره کارآموزی

در دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ، قرار است که شما با انجام حداقل 2 پروژه پایلوت و تمرین های مختلف به مجموعه ای از  مهارت های مورد نیاز برای شغل دیجیتال مارکتینگ، دست پیدا کنید.
بعد از این دوره کارآموزی، شما توانایی انجام بخش های مختلف دیجیتال مارکتینگ را خواهید داشت و برای ورود به دنیای کار به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ جنرالیست آمادگی کامل را پیدا خواهید کرد.

در پایان این دوره دو حالت بوجود خواهد آمد:
1. در صورت بستن قرارداد معرفی به کار، به عنوان نیروی آماده به کار توسط گلرن معرفی به کار خواهید شد.
2. در پایان همین دوره به عنوان یک دیجیتال مارکتر جنرالیست در گلرن مشغول به کار می شوید.

چرا دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ گلرن؟

منتورینگ اختصاصی

دوره را در کنار منتورهای حرفه ای و به صورت کاملا اختصاصی شده می گذرانید.

سابقه رسمی بیمه

چند روز در ماه در لیست بیمه شدگان شرکت، سابقه رسمی بیمه خواهید داشت.

هدفمند و کاربردی

حین دوره روی پروژه های مشخصی کار می کنید و حول آنها مهارت کسب خواهید کرد.

گواهی سابقه کار

در صورت انجام موفق پروژه ها و عملکرد بالا، یک گواهی بعنوان تایید کارایی از گلرن دریافت می کنید.

معرفی به کار

در صورت تمایل، در قالب یک قرارداد مشخص از خدمات شغلی و معرفی به کار ما بهره مند خواهید شد.

چگونه می توان در دوره های کارآموزی دیجیتال مارکتینگ شرکت کنیم؟

اگر فکر میکنید به شرکت در دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ علاقه دارید، اصلا نگران این نباشید که رشته تحصیلی تان مرتبط نیست و یا تجربه خاصی در این زمینه ندارید. ما ابتدا با شما مصاحبه می کنیم و بعد از گرفتن آزمون های شخصیتی و رفتاری میزان علاقه و تناسب شما با دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ و یا مشاغل دیگر مشخص شود. 

پس از مطالعه شرایط دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ گلرن می توانید فرم مصاحبه / مشاوره را تکمیل کنید تا در اسرع وقت، برای طی بقیه مراحل تماس تلفنی از طرف همکاران ما در گلرن با شما گرفته شود.

مدل های کارآموزی گلرن

دسته اول مخاطبین دوره های کارآموزی گلرن افرادی هستند که به حوزه دیجیتال مارکتینگ علاقه مند بوده  اما سابقه کار چندانی در این حوزه شغلی ندارند. بنابر این لازم است متناسب با انجام پروژه ها و تسک ها به اندازه نیاز از سمت منتورها آموزش های لازم را نیز در طول دوره دریافت کنند.  

در این مدل متناسب با نیاز های بازار کار، سطح و اهداف شما، منتورها پروژه و تسک های مشخصی  برای شما تعریف می کنند، که در کنار همان منتور با تجربه به سطح لازم از مهارت و تسلط که بتوانید با استفاده از آن وارد بازار کار شوید، برسید. در نهایت نیز  با رزومه قوی تر و اعتماد به نفس بیشتری که پیدا می کنید مسیر شغلی تان را ادامه خواهید داد.

 

مدل اول: کار کردن به همراه آموزش

تومان 5/5 میلیون
  • 5 ماهه پارت تایم(حضوری)
  • متمرکز بر انجام حداقل 2 پروژه پایلوت
  • دسترسی اختصاصی به منتورها
با آموزش

مدل دوم: منتورینگ بدون دوره آموزشی

تومان5500000
تومان 4/9 میلیون
  • 2 پروژه با خروجی و تسک های مشخص
  • منتورینگ اختصاصی
  • امکان انجام پروژه واقعی
پروژه محض

کسانیکه که آموزش دیده اند و در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ دوره ها و آموزش های لازم رو با موفقیت گذرانده اند اما به دلیل نداشتن سابقه کار و نداشتند پروژه های عملی و واقعی برای ورود به بازار کار با مشکل مواجه هستند. تیم گلرن برای این گروه از افراد برنامه مشخصی طرحی کرده است به این صورت که پروژه های واقعی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. اینافراد با راهنمایی منتورهای گلرن پروژههای واقعی پیش میبرند و در این مسیر هدایت میشوند تا  تجربه لازم برای ورود به بازار کار را کسب کنند و با داشتن سابقه کار در پروژه های واقعی معرفی به کار شوند.

نگاهی اجمالی به دوره کارآموزی

بیزینس مدل، بوم مدل کسب و کار، بایر پرسونا، تحلیل رقبا، اصول مارکتینگ، سفر مشتری و قیف فروش
اصول تحقیقات بازار، انواع پرسشنامه، کار با فرم سازهای آنلاین، سناریوی تحقیق
راه اندازی پیج اینستاگرام و لینکدین، برنامه ریزی محتوای سوشال، تولید محتوای سوشال، کپشن نویسی و تبلیغات در سوشال مدیا
هاست و دامنه، طراحی با المنتور، کار با فرم ساز، درگاه پرداخت
تولید محتوای متنی، سئو on-page, off-page و تکنیکال
کار با نرم افزار Adobe XD، آشنایی با نرم افزار Adobe Illustrator
کار با دوربین حرفه ای، سناریو نویسی، دکوپاژ، میزانسن
آشنایی و تدوین ویدئو در نرم افزار Adobe Premiere
آشنایی با Google Ads، Google Search Console، Google Analytics، Google Trends
تبلیغات کلیکی، تبلیغات بنری، پنل های اسم ام اس، پنل های ایمیل مارکتینگ، رپورتاژ خبری
دسته بندی مشتریان، بودجه بندی و تدوین برنامه بازاریابی
شاخص های ارزیابی موفقیت بازاریابی، نرخ های تبدیل بازاریابی دیجیتال

منتورها

فرشاد عرب منتور دوره کارآموزی برنام نویسی فرانت اند

فرشاد عرب

تحلیل گر و توسعه دهنده کسب و کار مدیرعامل شرکت موتور توسعه نیمو

امین سلیمیان

مدیرعامل شرکت گلرن، مشاور مارکتینگ سازمانی

علی حیدرپور

هم بنیانگذار استودیوی فیلمسازی آرا و منتور محتوای ویدئویی

امیر آذری

مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ افراک و منتور گوگل ادز

امین اسدی

متخصص UI

پیمان اصلانی

هم بنیانگذار شرکت اپتو و منتور وردپرس

محمدرضا طاهری منتور دوره کارآموزی برنام نویسی فرانت اند

محمد رضا طاهری

متخصص HTML, CSS و JavaScript

محمد نظری​

منتور محتوای صوتی و تصویری

داستان کارآموزان

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو