۰%
مرحله دوم (تکمیل فرم ارزیابی)
ورود به لیست انتظار
تکمیل فرم ارزیابی
مصاحبه آفلاین
جلسه معارفه
دانلود تسک هدیه
جلسه با منتور
پایان برنامه

چنانچه در تکمیل فرم با مشکل فنی مواجه شدید، با شماره ۰۹۳۳۷۳۴۹۲۹۹ تماس بگیرید.

درباره گُل اِرن

داشتن نمونه کار مرتبط با نیاز بازار کار در کنار آمادگی و اعتماد به نفس کافی (چه در ایران و چه در خارج از کشور) نقش اصلی را در موفقیت شغلی ما، بازی می کند.
گُل اِرن(GoalEarn) با آگاهی کامل از عمق مشکلات و موانعی که سر راه شماست، سیستم منتورینگی را خلق کرده است، تا با طی کردن آن به صورت کاملا بهینه و هدفمند، به اهداف شغلی تان برسید.

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
© ۲۰۲۳ GoalEarn Mentoring Programs. All Rights Reserved

شرایط و ضوابط | گلرن

۱. تعاریف،‌ محدوده شرایط و قوانین همکاری در گلرن(GoalEarn)

۱.۱ آدرس و مشخصات: («گلرن») زیر مجموعه شرکت «توسعه کسب و کار چابک» به شماره ثبت ۶۳۰۶۹، شناسه ملی  ۱۴۰۰۸۶۰۸۴۳۵ نزد اداره ثبت شرکت ها و موسسات تجاری و کد اقتصادی ۱۴۰۰۸۶۰۸۴۳۵۰۶۶ نزد سازمان مالیاتی کشور است که بستر اختصاصی برنامه های منتورینگ ویژه افراد و سازمان ها است. آدرس دفتر:‌ایران، تهران، میدان جمهوری، خیابان نواب، خیابان دامپزشکی، کوچه خوشنویس باشی، بن بست وحدت، پلاک ۴، واحد ۶ کد پستی: ۱۳۴۵۸۴۴۴۹۸ همچنین گلرن تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین و تحت دامنه خود Goalearn.ir («وب سایت») ارائه می دهد.
۱.۲ این “شرایط” در مورد کلیه خدمات ارائه شده توسط گلرن در وب سایت خود یا از طریق وب سایت آن “سرویس ها” برای شخصی که از خدمات استفاده می کند و شرایط را پذیرفته است اعمال می شود (و از این پس “کاربر” یا “منتی” نامیده می شود. ” مگر اینکه در شرایط به گونه دیگری ذکر شده باشد. کاربر می تواند در هر زمان در وب سایت به نسخه فعلی شرایط دسترسی داشته باشد و آن را چاپ، دانلود ویا ذخیره کند.
۱.۳ این شرایط برای همه کاربران منحصرا اعمال می شود. هیچگونه شرایط متفاوت یا مغایری برای کاربر اعمال نمی شود، مگر در مواردی که صراحتاً با گلرن به صورت کتبی توافق شده باشد.
۱.۴ تعاریف:
منتور: کسی است که نقش یک راه بلد را برای یک منتی تازه کار و کم تجربه در مواجهه با چالشهای احتمالی در طی کردن مسیر شغلی خاصی بازی میکند. داشتن سابقه موفق و قابل قبول منتورینگ یکی از حیاتی ترین پارامترهای تعیین شخص برای این پوزیشن است.
منتی(کاربر) : شخصی است که با گلرن یا سازمان خاصی تحت برنامه منتورینگ است. و میخواهد برای موقعیت شغلی مشخصی طی زمان و فرمت خاصی در کنار منتورها به توسعه مهارتهای مورد نیاز شرکت یا بازار کار(داخل یا خارج کشور) آماده شود.
تسک: پیش از شروع به کار لازم است متناسب با براورد نیاز انجام شده از شرکت یا بازار کار، اقدام به تعریف کار به صورت شفاف نمود، تا اهداف مربوط به تربیت نیروی کار، شکل واقعی تری به خود بگیرد. ما این موضوع را با تعریف پروژه هایی طبق فرمت استاندارد و تلفیق دو روشOKR و KPI انجام میدهیم. پروژه ها بازوی اصلی انتخاب منتور، طراحی دوره و تربیت نیرو هستند که کل سیستم منتورینگ گلرن نیز حول انجام همین پروژه ها است. در واقع ابتدا «کار» با جزئیات مورد نیازش تعریف و پس از ایجاد «عملکرد» متناسب با آن نیز «ارزیابی»ها و نظارت صورت میگیرد.
نفر/ تسک : تعداد تسک هایی که با فرمت تسک شیت گلرن برای منتی ها توسط منتور تعریف می شود.

سازمان: شخصیت حقیقی یا حقوقی است که با همکاری گلرن به دنبال ارتقای مهارت های شغلی و تخصصی در سازمان خود با روش منتورینگ تسک محور و فرد به فرد گلرن است.

برنامه منتورینگ تسک محور: رابطه‌ای است که در آن فرد باتجربه‌تر یا دارای مهارت بیشتر به راهنمایی فردی با تجربه یا مهارت کمتر کمک می‌کند. این یک مشارکت یادگیری و توسعه میان فردی با تجربه بیشتر و شخصی است که می‌خواهد مهارتی را در عمل فرا بگیرد، است. این فرایند لازم است در چارچوب مشخص، خصوصی، فرد به فرد و با استفاده از ابزار و امکانات ویژه ای انجام شود که به آن برنامه منتورینگ تسک محور می گوییم.
مدیر برنامه های منورینگ: کسی است که مسوول برنامه ریزی، نظارت بر عملکرد منتی ها، نظارت بر عملکرد منتور ها و کیفیت خروجی منتی ها در تمامی برنامه های منتورینگ گلرن به صورت نفر به نفر بر عهده دارد.

۲. شرح خدمات و انعقاد قرارداد

۲.۱ (عمومی): گلرن چندین برنامه منتورینگ آنلاین را با این نگاه/نگرش/چارچوب ذهنی/هدف که انتقال مهارت و تجربه از افراد ماهر و با تجربه به کاربران خود تسریع ببخشد، ایجاد کرده است؛ این تجارب در حال حاضر، مختص به افرادی است که آینده شغلی خود را در صنعت فناوری و تکنولوژی ترسیم کرده اند..برنامه منتورینگ(Mentoring Program) عنوانی است که به همین علت به این خدمات داده شده است. هر برنامه برای یک دوره زمانی ثابت برنامه ریزی شده است. هنگامی که کاربر در هر یک از این برنامه ها ثبت نام کرد، موضوعات مرتبط با برنامه از طریق وب سایت یا درگاه های دیگر که گلرن اعلام می کند، برای او قابل دسترسی خواهد بود. اگر کاربر در برنامه‌ای که توسط گلرن پشتیبانی می‌شود شرکت می‌کند، ممکن است یک تماس ویدیویی آنلاین با یکی از منتورهای گلرن و یا با (“مدیر برنامه های گلرن”)/(“منتور”) داشته باشد، تا ایشان در فواصل زمانی اختصاصی و مشخص، بسته به برنامه انتخابی کاربر، در مورد هرگونه سؤال مرتبط با برنامه توضیح ارائه دهد. او همچنین ممکن است از طریق پورتال منتورینگ با “کارشناس تجربه انسانی” (HX) برای بحث در مورد محتوای برنامه تماس (از طریق ایمیل یا واتساپ) برقرار کنند. کاربر می تواند شرح خدمات دقیق هر برنامه را در وب سایت نیز مطالعه کند.
۲.۲ (رزرو برنامه ها و پیش ثبت نام): کاربر می تواند پس از ثبت نام در وب سایت از طریق تکمیل فرم یا ورود به حساب کاربری خود، جلسه ای را با مشاوره برنامه های منتورینگ به صورت رایگان تشکیل دهد. اگر کاربر تصمیم به شرکت در یکی از برنامه ها را داشته باشد، می تواند رزرو و پیش ثبت نام آن را با پرداخت حداکثر ۵ درصد مبلغ کل برنامه برای حداکثر ۳۰ روز آینده انجام دهد.
۲.۳ کاربر با کلیک بر روی دکمه سفارش/ثبت نام/ رزرو و… مربوط به برنامه مد نظر ارائه شده در وب سایت (دکمه “پذیرش”) پیشنهاد را می پذیرد. گلرن بلافاصله از طریق ایمیل یا تماس تلفنی به کاربر اطلاع می دهد که درخواست وی را دریافت کرده است.
۲.۴ عدول/سرپیچی از مفاد بند ۲.۳: موارد زیر برای انعقاد قرارداد با کاربرانی که محل سکونت آنها ایران است، اعمال می شود: برای انعقاد قرارداد برای برنامه هایی که نیازمند بسته شدن قرارداد هستند، کاربر باید فرم قرارداد را در وب سایت تکمیل و چاپ و امضا کند. فرم تکمیل شده را از طریق ایمیل(“پذیرش آنلاین”) ارسال کند. گلرن یک تاییدیه دریافت را به آدرس ایمیل کاربر ارسال می کند. همچنین در صورت مغایرت، مفاد فرم قرارداد بر مفاد این شرایط ارجحیت دارد.

۲.۵ حق امتناع از پذیرش
گلرن این حق را برای خود محفوظ می داند که از صدور قرارداد فروش به مشتریان احتمالی به دلایلی از جمله اما نه صرفا، محدود به موارد زیر امتناع ورزد:

  • اگر کاربر به مشاور برنامه، رزومه و پیشینه مرتبط با اشتغال در کشور/استان محل اقامت خود ارائه کرده باشد، که قبول آن برای مشاور برنامه باور ناپذیر است. هرگونه فسخ نشدن و عدم تسویه حساب قبلی یک قرارداد موجود با گلرن
  • ارزیابی توسط مشاور برنامه مبنی بر اینکه مدل/دستورالعمل برنامه برای اهداف مشتری و/یا نیازها و اهداف ایشان نامناسب است
  • اگر مشاور برنامه یا هر عضو دیگری از تیم گلرن تصمیم به امتناع از ثبت نام بگیرد، این تصمیم قطعا اتخاذ خواهد شد. و ممکن است از طریق ایمیل نیز به اطلاع کاربر برسد.
  • رزرو هایی که توسط خردسالان و افراد زیر سن قانونی(کمتر از ۱۸سال) یا افراد بدون اعتبار قانونی انجام می شود، ممکن نیست و گلرن حق دارد آنها را لغو کند.

۳. اطلاعات مربوط به گواهینامه های برنامه

گواهی هایی که توسط گلرن پس از اتمام یک برنامه صادر می شود، گواهی های سابقه کار با اعتبار داخلی و بین المللی و صرفا به زبان انگلیسی هستند و هدف آنها آماده سازی کاربر برای آزمون های دولتی یا عمومی نیست. در صورتیکه کاربر درخواست معرفی نامه، توصیه نامه و یا نامه حمایت داشته باشد، میتواند موضوع را کتبا به گلرن اطلاع دهد و در صورتیکه ایشان برنامه را با موفقیت به اتمام رسانده باشند و مبلغ خود را نیز به طور کامل پرداخت کرده باشند گلرن موظف است این کار را بدون دریافت هزینه اضافی برای ایشان انجام دهد.

۴. ثبت نام

۴.۱ به منظور استفاده از خدمات، کاربر باید از طریق تکمیل فرم ارزیابی یک حساب کاربری در وب سایت (“حساب کاربری”) ایجاد کند. ثبت نام رایگان است. کاربر باید اطلاعات دقیق، صادقانه و کاملی ارائه دهد و اطلاعات حساب را به روز نگه دارد.
۴.۲ کاربر صرفاً مسئول فعالیتی است که در حساب کاربری وی رخ می دهد. کاربر باید اطلاعات ورود خود (نام کاربری و رمز عبور) را محرمانه نگه دارد و از هرگونه استفاده غیرمجاز توسط اشخاص ثالث جلوگیری کند. در صورت وجود نشانه هایی مبنی بر سوء استفاده شخص ثالث از حساب کاربری، کاربر باید فوراً به گلرن اطلاع دهد.
۴.۳ کاربر نمی تواند از نام ها یا سایر داده های شخصی که می تواند حقوق شخص ثالث را نقض کند، برای حساب خود استفاده کند. اگر کاربر در طول ثبت نام اطلاعات نادرستی داده باشد یا اگر کاربر قوانین، مقررات یا این شرایط را نقض کند، ممکن است گلرن حساب ایشان را محدود، مسدود، ویرایش یا حذف کند. هنگام انتخاب هر یک از اقدامات ذکر شده، گلرن تأثیر اطلاعات نادرست، منافع مشروع کاربر و میزان مسئولیت را در نظر می گیرد.
۴.۴ کاربر می تواند در هر زمانی بدون ارائه دلیل یا اطلاعیه، با ارسال ایمیل به info@Goalearn.ir، حساب کاربری خود را حذف کند. گلرن به کاربر توصیه می کند که اگر حساب خود را حذف کند، حساب کاربری وی، قفل شده و از طریق وب سایت در دسترس او نخواهد بود.

۵. رزرو و لغو تماس‌های منتور

اگر کاربر در برنامه‌ های منتورینگ شرکت کند و جلسه منتور یا متخصص شغلی را رزرو کند، باید هرگونه تغییری در جلسه یا تماس را تا قبل از ۴۸ ساعت تا شروع جلسه با اطلاع رسانی از طریق ایمیل به مدیر برنامه های منتورینگ و یا منتور خود لغو کند. اگر رزرو کمتر از ۴۸ ساعت قبل لغو شود، تماس برقرار شده تلقی می‌شود و جلسه منتورینگ جدیدی هماهنگ نخواهد شد.
*تعداد تماس هایی که کاربر حق دریافت آنها دارد به برنامه منتورینگ خاص او بستگی دارد.

۶. مدل های پرداخت و تخفیفات

۶.۱ هزینه های برنامه از منوی هر برنامه و انتخاب گزینه “قیمت”، در زمان انعقاد قرارداد تعیین می شود که همیشه در وب سایت قابل دسترسی است. تعهد به پرداخت صرف نظر از اینکه کاربر از خدمات ارائه شده استفاده می کند یا خیر به صورت قطعی اعمال می شود.
۶.۲ گلرن امکان پرداخت غیر نقدی را از طریق روش های پرداختی که در وب سایت ذکر شده است، ارائه می دهد. گلرن این حق را برای خود محفوظ می دارد که گزینه های پرداخت خاص را به برخی از کاربران به صورت ویژه و نه به همه آنها ارائه دهد.
۶.۳ هزینه های برنامه را می توان به صورت اقساطی پرداخت کرد. و علاوه بر آن پرداخت به صورت یکجا و پرداخت مرحله ای نیز در دسترس است. طبیعتا عدم پرداخت توسط کاربر منجر به از دست دادن رزرو برنامه منتورینگ(در صورت انجام ) خواهد شد.
۶.۴ پس از پرداخت، امکان دسترسی به هر برنامه برای مدت زمان معینی برای کاربر فراهم می شود. با این حال، کاربر می تواند با انتخاب “ادامه برنامه”، برنامه انتخابی خود را مرحله به مرحله تمدید کند. کاربر می‌تواند با ورود به مسیر شغلی جدید از طریق “پلتفرم منتی”، یا تماس با “مشاور برنامه” خود، پرداخت هزینه‌های آن را نیز انجام دهد. 
۶.۵ در حال حاضر به جز پرداخت به صورت یکجا، هیچگونه شرایط تخفیفی موجود نمی باشد.
۶.۶ گلرن این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر زمان پیشنهاد تخفیف را پس بگیرد، اصلاح کند یا لغو کند. به جز کاربرانی که قبلاً با تخفیف ثبت‌نام کرده‌اند.

۷. مدت قرارداد، سیاست بازپرداخت و خاتمه

۷.۱ قرارداد برای دوره مشخصی توسط کاربر منعقد می شود.
۷.۲ همه برنامه‌ها را می‌توان تا زمانی که برنامه همچنان توسط گلرن ارائه می‌شود، با انتخاب “تمدید برنامه” برای برنامه انتخابی، تمدید کرد . بخش ۶.۴ را ببینید.
۷.۳ لغو به منظور ثبت نام مجدد در یک برنامه یا مسیر شغلی جدید

  • طبق قوانین مالی ، کاربران باید ثبت نام اصلی خود را لغو کنند تا برنامه ها را تغییر دهند، زیرا باید یک فاکتور و سابقه پرداخت جدید، برای فروش جدید ایجاد شود.
  • اگر کاربر برای تغییر به برنامه جدید ثبت نام خود را لغو کند، فقط یک بار می تواند این کار را انجام دهد (هیچ تغییر دیگری در ثبت نام مجاز نخواهد بود).

۷.۴ کاربر می تواند بدون دلیل قرارداد را در هر زمانی پس از شروع برنامه فسخ کند، مگر پس از اتمام برنامه. در صورت فسخ قرارداد، هرگونه اقساط معوقه در روز فسخ از جانب کاربر تسویه می شود و گلرن هیچگونه تعهدی مبنی بر بازپرداخت مبلغ به ایشان ندارد. این امر بر حق طرفین برای صدور فسخ به دلایل موجه تأثیر نمی گذارد و صرف نظر از حق انصراف است که در بخش ۸ این شرایط ذکر شده است.
۷.۵ خاتمه این قرارداد طبق بخش ۷.۳ یا ۷.۴ مستلزم یک درخواست از جانب کاربر است (پیام به “مدیر برنامه های منتورینگ” از طریق ایمیل) و از تاریخ دریافت آن، لازم الاجرا خواهد شد.

۸. حق انصراف

۸.۱.۱ حق انصراف
کاربران حق دارند پیش از شروع تسک ارزیابی (برنامه های تسک به تسک و اسپرینت به اسپرینت فاقد تسک ارزیابی هستند و شروع اولین تسک معیار قرار می گیرد ) بدون ذکر دلیل از این قرارداد انصراف دهند و کل مبلغ پرداختی به استثنای مبلغ پیش ثبت نام را دریافت کنند. حق انصراف پس از آن (به عبارتی پس از شروع تسک اول) به طور کامل منقضی می شود.
برای استفاده از حق انصراف، کاربر باید “تصمیم بر انصراف از این قرارداد” را با بیانیه ای صریح از طریق ایمیل اطلاع دهد. کاربر می تواند از فرم انصراف مدل پیوست شده استفاده کند. برای رعایت مهلت انصراف، کافی است کاربر درخواست خود را در مورد اعمال حق انصراف “انصرف از برنامه قبل از شروع تسک ارزیابی” ارسال کند.
در صورت عدم انصراف به روش های مطرح شده در بالا، در مدت زمان تعیین شده برای انصراف، “حق انصراف” منقضی خواهد شد. زیرا شما با ارسال نکردن درخواست انصراف در این بازه زمانی مشخص شده، اطلاع خود را ازین “حق انصراف” تایید کرده اید.
۸.۱.۲ اثرات انصراف
اگر کاربر در بازه زمانی ذکر شده در بالا از این قرارداد انصراف دهد، ما تمام پرداخت های دریافتی احتمالی از کاربر، به استثنای هزینه های تکمیلی ناشی از ارزیابی کاربر را به کاربر بازپرداخت خواهیم کرد. در هر صورت حداکثر ۴۵ روز از روزی که از تصمیم کاربر مبنی بر انصراف از این قرارداد مطلع شویم. ما چنین بازپرداختی را با استفاده از همان روش پرداختی که کاربر برای تراکنش اولیه استفاده کرده است، انجام خواهیم داد و کاربر هیچ هزینه اضافه ای را در نتیجه چنین بازپرداختی متحمل نخواهد شد.
برای کاربرانی که هزینه برنامه را با استفاده از روش وام یا اقساط پرداخت کرده اند، گلرن بازپرداخت را همانطور که در بالا ذکر شد، به همان شیوه ی پرداخت آغاز می کند.
هنگامی که انصراف توسط گلرن پردازش شد، کاربر دسترسی به پلتفرم راهنمایی و تماس با کارشناس تجربه انسانی، تسک ها، منتور یا متخصص شغلی خود را به طور کامل از دست خواهد داد.
۸.۱.۳ نمونه فرم انصراف
(فقط در صورت انصراف از قرارداد این فرم را تکمیل و برگردانید)

به ایمیل info@Goalearn.ir
بدینوسیله اعلام می کنم که از قرارداد برنامه منتورینگ [نام برنامه] انصراف می دهم. ]،که در [تاریخ شروع] آغاز شد.
نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره شبای حسابی که پرداخت از طریق آن انجام شده است، شماره تماس، امضای کاربر (فقط در صورتی که این فرم روی کاغذ اطلاع داده شود)، تاریخ انصراف

۸.۲ قوانین حذف منتی ها از برنامه منتورینگ گلرن

 دلایل حذف عبارتند از(اما نه محدود به این موارد):

  • عقب افتادن بیش از ۲ ماه (برای برنامه هایی که ۶ ماهه یا بیشتر و جزوه دسته پاره وقت هستند) یا بیش از ۱ ماه (برای برنامه هایی که ۳ ماه یا کمتر از آن زمان است) براساس برنامه منتورینگ اختصاصی طراحی شده برای منتی .عدم انجام تعهدات مالی به گلرن (به عنوان مثال عقب افتادن بیش از یک ماه از موعد پرداخت).
  •  عدم رعایت کپی رایت توسط کاربر در تسک، گزارش و هر داکیومنت ارسالی دیگر از سمت گلرن برای کاربر. اولین بار در مورد عدم رعایت کپی رایت ، به کاربر هشدار داده می شود و اطلاعات و فرصتی برای مشاهده مجدد رفتار کاربر مورد نظر به او داده می شود. به بخش ۱۰.۱ این شرایط مراجعه کنید.
  • عدم حضور بیش از ۳ بار در تماس‌های برنامه‌ریزی‌شده با منتور یا متخصصان شغلی بدون اطلاع قبلی؛
  • نقض قوانین رفتار ما، در شبکه های اجتماعی، شخصاً یا در ارتباط با اعضای تیم گلرن، از جمله منتوران، کارشناسان، متخصصان شغلی، کارمندان گلرن و سایر منتی ها.
  • عدم موفقیت مکرر در ارزیابی عملکرد توسط کارشناسان، منتوران یا متخصصان شغل

در صورتیکه کاربر تحت شرایط فوق از برنامه حذف شود، لازم است طبق روال عادی پرداخت های خود را تسویه کرده و همچنین هیچ مبلغی نیز به ایشان عودت نخواهد شد.
۸.۳ توقف برنامه منتورینگ
یک زمان کلی بین ۲ هفته تا حداکثر ۲ ماه برای ایجاد توقف حین برنامه های منتورینگ مشخص می شود تا به منتی ها این انعطاف‌پذیری را بدهد که روی امور شخصی شان کار کنند و سپس ادامه برنامه را پیگیری کنند. مدت زمانی که حین برنامه منتورینگ گلرن صرف انجام تسک ها و یادگیری منتی می شود به عهده خود منتی است و زمان کلی برنامه را افزایش نمی دهد. برنامه های منتورینگ را نمی توان بدون هماهنگی و تایید گلرن در طول دوره برنامه متوقف کرد. در هر حالت منتی ها مسئول پرداخت های برنامه ریزی شده خود در طول برنامه هستند و به هیچ وجه نمی توانند پرداخت های خود را به تاخیر اندازند یا متوقف کنند.
۸.۴ لغو برنامه (انصراف از ادامه دوره)
کاربر می تواند برنامه ای را که در آن ثبت نام کرده است در هر زمانی در طول مدت قرارداد لغو کند. اگر لغو پیش از تسک ارزیابی اتفاق بیفتد، کاربر حق بازپرداخت کامل وجه را همانطور که در بخش ۸ این شرایط مشخص شده است، دارد.
در غیر اینصورت ممکن است واجد شرایط بازپرداخت به صورت زیر باشد:

۱- اگر کاربر به طور کامل پرداخت کرده باشد و کمتر از ۵۰٪ از برنامه کاربر سپری شده باشد، کاربر مستحق بازپرداخت حداکثر به میزان ۳۰ درصد از تسک های باقی مانده برنامه اش است؛

۲- اگر کاربر به طور کامل پرداخت کرده باشد و بیش از ۵۰٪ از برنامه کاربر گذشته باشد، کاربر واجد هیچ گونه شرایط بازپرداخت نیست.

در صورت ثبت نام مجدد پس از لغو، هرگونه تخفیف اعمال شده برای ثبت نام اصلی باطل خواهد شد و کاربر باید هزینه برنامه را به طور کامل با قیمت برنامه که در زمان ثبت نام مجدد اعمال می شود پرداخت کند.
نکته:‌اگر کاربر قبل از تکمیل پرداخت، درخواست بازپرداخت داشته باشد، همچنان مسئول پرداخت کامل مبلغ توافق شده خود در زمان عقد قرارداد است. و پس از آن به درخواست لغو برنامه ایشان رسیدگی می گردد.

۹ تجهیزات و زیرساخت فنی مورد نیاز

 شامل دسترسی به کامپیوتر یا دستگاه مشابهی است که می‌توان وب‌سایت و تسک های برنامه را از طریق آن مشاهده کرد و انجام داد، همچنین اتصال اینترنتی پایدار و دسترسی به سرویس کنفرانس ویدیویی مانند Skype یا Google Meet برای انجام تماس‌های ویدیویی منتور است. در کنار داشتن تجهیزات متناسب با تماس ویدیویی نظیر هدفون، میکروفون، وب کم و… که در هر صورت کاربر می بایست حداقل استانداردهای انجام دورکاری مورد تایید مدیر برنامه را تامین کند.

۱۰. محتوای کاربر

۱۰.۱ کاربر می تواند محتوا را انتخاب کند و در سایت آپلود کند (“محتوای کاربر”). کاربر  تضمین می کند که محتواهای مورد درخواست با برنامه را در سریعترین زمان در سایت آپلود کند و محتوای کاربر قوانین کپی رایت را که شامل موارد زیر است نقض نمی کنند:

(i) حقوق هیچ شخص ثالثی (شامل اما نه محدود به حقوق اختراع، حق چاپ، علائم تجاری، تجاری) و اسرار یا سایر حقوق مالکیت معنوی،

(ii) حاوی مطالبی که افترا آمیز یا ناپسند است، هر شخص را به صورت نادرست به تصویر می‌کشد، تجاوز به هر شکلی به حریم خصوصی یا نقض هر حقی برای قانون کپی رایت است، یا هر گونه دیگر هر گونه حقوق شخص ثالث را نقض می کند.

(iii) قوانین و مقررات گلرن 
۱۰.۲ گلرن این حق را برای خود محفوظ می دارد که به صلاحدید خود به محض اثبات هر یک از موارد بالا از سمت کاربر، دسترسی کاربر را حذف یا غیرفعال کند و قرارداد ایشان را با دریافت کامل مبلغ به صورت یکطرفه فسخ کند. گلرن ممکن است این اقدامات را بدون اطلاع قبلی به کاربر انجام دهد.
۱۰.۳ گلرن به صلاحدید خود حق ذخیره، انتشار و حذف محتوای کاربر شامل: نظرات، تصویر رسمی و غیر شخصی ایشان، نمونه کارها و خروجی تسک های انجام شده و داستان همکاری را در سایت و شبکه های اجتماعی خود به صورت عرف و مادام العمر دارد(به جز محتوای شخصی کاربر که غالبا در رزومه و سایت های استخدامی درج نمی گردند).
۱۰.۴ جزئیات برنامه های شغلی که کاربر به تسک خود اضافه می کند و ویدئوهای ضبط شده جهت تمرین مصاحبه نیز ممکن است در دسترس متخصص شغلی و دیگران قرار گیرد.

۱۱. اعطای مجوز

گلرن به هر کاربر یک مجوز جهانی غیر انحصاری، غیرقابل مجوز فرعی و غیرقابل انتقال می دهد تا از هر محتوایی که توسط گلرن در وب سایت (“محتوا”) ارائه شده است، صرفاً به منظور استفاده از خدمات مربوط به برنامه خودش استفاده کند. و استفاده، بازتولید، اصلاح، توزیع یا ذخیره محتوا برای هر هدف دیگری صراحتاً بدون اجازه کتبی قبلی گلرن ممنوع است.

۱۲. جبران خسارت

کاربر موافقت می کند که با هزینه خود تمام تعهدات، ادعاها، هزینه ها و زیان های (شامل حق الوکاله و هزینه های دادرسی) ناشی از یا مرتبط با اقدامات خود را خودش جبران کند. نظیر: هرگونه سوء استفاده از دسترسی به خدمات، محتوا، یا موارد مرتبط با سایر کاربران، نقض کپی رایت، یا نقض هر گونه مالکیت معنوی توسط کاربر، یا هر شخص ثالثی که از حساب یا هویت ایشان استفاده می کند.

گلرن این حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورت نیاز دفاع و کنترل انحصاری فرایند جبران خسارت را خودش به عهده بگیرد، در این صورت کاربر در ارائه هرگونه دفاع و همکاری با گلرن تا تعیین تکلیف کامل فرایند جبران خسارت، همکاری کامل خواهد کرد.

۱۳. خدمات شخص ثالث(پارتنرها و شرکای کلیدی گلرن)

کاربر تصدیق می کند که ممکن است دسترسی، تعامل با و/یا خرید خدمات از پلتفرم های پشتیبانی و سایر اشخاص ثالث را از طریق وب سایت ها یا منابع شخص ثالث در اینترنت انجام دهد (یا در قالب ، “شخص سوم” یا کاربر مهمان). هنگامی که کاربر به خدمات شخص ثالث دسترسی پیدا می کند، این کار را با مسئولیت خود انجام می دهد. هرگونه استفاده از خدمات شخص ثالث صرفاً توسط شرایط و ضوابط این خدمات شخص ثالث کنترل می شود و هیچ ارتباطی با این قرارداد ندارد. بنابراین هر قراردادی که منعقد شده است یا هر معامله ای که از طریق خدمات شخص ثالث با کاربر انجام می شود بین کاربر و شخص ثالث مربوطه است و گلرن هیچ گونه نمایندگی و منفعتی از آن ندارد. همچنین گلرن هیچ گونه مسئولیت یا تعهدی در رابطه با محتوا یا استفاده از چنین خدمات شخص ثالث یا هرگونه تراکنش تکمیل شده و هر قراردادی که کاربر با هر شخص ثالثی منعقد کرده است، ندارد.

۱۴. ضمانت سرویس

گلرن نمی تواند تضمین کند که برنامه ها و وب سایت هایش همیشه در دسترس هستند. با این حال هر گونه نقص فنی را در زمان معقول و سریعترین زمان ممکن برطرف می کند. و چنانچه این تاخیر به بیش از ۴۸ ساعت برسد این مدت به طول برنامه کاربر اضافه می شود.

۱۵. گارانتی شغل

۱۵.۱ گلرن بدون هیچ محدودیتی به کاربران خود تضمین می دهد که در صورتیکه “تمامی شرایط” بند ۱۵ را داشته باشند و در مدت ۸ ماه از اتمام موفقیت آمیز برنامه( یعنی کسب امتیاز بالای ۸۰ در سیستم ارزیابی عملکرد گلرن) و تکمیل برنامه و تسک های منتورینگ شغلی شان، به صورت قطعی شغلی در داخل و یا خارج از کشور پیدا خواهند کرد (“گارانتی شغل”). در غیر این صورت؛ گلرن به کاربران خود بازپرداخت ۱۰۰٪ از هزینه برنامه مربوطه را انجام می دهد، مشروط بر اینکه شرایط زیر از جانب کاربر برآورده شود (“شرایط گارانتی شغل”).

۱۵.۲.۱ تکمیل برنامه
الزامات اجباری زیر را با موفقیت به پایان رسانده است، از جمله:

  • ۱۰۰% برنامه با موفقیت (کسب امتیاز بالای ۸۰ در سیستم ارزیابی عملکرد گلرن) تکمیل شود. در غیر اینصورت گلرن می تواند به صلاحدید خود در مورد اعطای گارانتی شغل و یا لغو آن تصمیم گیری کند.
  • کاربر خودش از انجام تسک های شغلی گلرن انصراف نداده باشد.

۱۵.۲.۲ پرداخت‌ها
کاربر مبالغ مرتبط با برنامه را به‌طور کامل پرداخت کرده است؛
نکته: اگر کاربر هرگونه وامی برای پرداخت برنامه داشته باشد، سود توسط گلرن قابل استرداد نیست و گلرن صرفا اصل مبلغ پرداختی را عودت می دهد؛
۱۵.۲.۳ شرایط

  1. حداقل ۲۲ سال و حداکثر ۴۵ سال سن داشته باشید.
  2. در زمان جستجوی کار دانشجو نباشید و حداقل مدرک دیپلم یا معادل آن را دارا باشید. (برای جاب آفر خارج از کشور حداقل مدرک لیسانس الزامی است)
  3. در یک منطقه پر جمعیت شهری با جمعیت حداقل ۵۰۰ هزار نفره زندگی می کنید (یا شرایط نقل مکان به هر شهری را دارید). *صرفا برای مشاغل حضوری
  4. برای طیف گسترده ای از موقعیت های شغلی آماده باشید.(تمام وقت، پاره وقت، پروژه ای، حضوری یا غیر حضوری)
  5. حداقل ۲ سال به طور پیوسته در یک محیط کاری یا آکادمیک از نرم افزار های آفیس، ابزارهای گرافیگی، ابزارهای برنامه نویسی و ابزارهای مدیریت پروژه و ارتباطات استفاده کرده اید.
  6. برای شرکت های بین المللی، شما باید حداقل به یک زبان به ویژه زبان انگلیسی گفتاری و نوشتاری در حد “Business Fluent” مسلط باشید، برای این منظور ارایه مدرک زبان الزامی نیست و تایید منتور شغلی کافی است.
  7.  تمامی مراحل استخدام شرکتی که برایش درخواست همکاری ارسال می کنید را بدون مشکل پشت سر بگذارید و هر گونه بررسی پیشینه مرتبط را برای آنها ارسال کنید.

نکته:‌ در صورتیکه ۱ یا چند مورد از شرایط فوق را ندارید، گلرن می تواند به صلاحدید خود و به صورت یکطرفه در مورد ارایه گارانتی شغل تصمیم گیری کند.

۱۵.۲.۴ جستجوی کار

      ۱- کاربر ارتباط مستمر و حرفه ای را با منتور شغلی خود حفظ می کند، از جمله:

  • کاربر به تماس متخصصان شغلی در عرض ۲۴ ساعت پاسخ می دهد.
  • کاربر در طول دوره ۸ ماهه پس از پایان برنامه با منتور شغلی خود در مورد پیشرفت خود یک هفته در میان بررسی کرده است. اینکار باید از طریق تلفن/تماس ویدیویی یا کتبی از طریق ایمیل انجام شود.
  • کاربر رزومه (CV) و Cover letter خود را با مهارت های جدید خود به روز کرده و آنها را به تایید منتور شغلی رسانده است. هرگونه به روز رسانی/بازبینی عمده در محتوا، قالب یا طرح رزومه/رزومه باید از قبل با منتور شغلی کاربر بررسی شود.
  • کاربر پروافیل خود را در لینکدین یا سایت مشابه دیگری که توسط منتور شغلی کاربر تایید شده است به روز کرده است و نمایه توسط منتور شغلی کاربر بررسی و تایید شده است.

       ۲- کاربر به صورت کاملا فعال به جستجوی کار می پردازد؛

  • کاربر برای حداقل ۵ شغل واجد شرایط در هفته به صورت اختصاصی شده درخواست ارسال کند. (از تاریخ پایان برنامه) و کلیه مدارک و مستندات را به صورت کتبی به منتور شغلی خود ارایه کند. (اسکرین شات ها، و/یا تبادل ایمیل با کارفرمایان و…)
  • کاربر باید در ساخت شبکه برای خود فعال باشد و حداقل با ۲۰۰ نفر در ماه در لینکدین کانکشن ایجاد کند. که شامل ارسال ایمیل، پیام‌های لینکدین، و شرکت در جلسات و کنفرانس‌ها می‌شود.
  • کابر بایستی در هر ماه حداقل ۴ مصاحبه انجام دهد. یک مصاحبه شغلی ممکن است به صورت حضوری، چت تصویری یا تماس تلفنی انجام شود.
  • کاربر پروفایل هایی را در حداقل دو جاب بورد مانند: جابینجا، جابویژن، ایران تلنت، indeed, Monster، linkedin یا Stack Overflow ایجاد کرده است، و این نمایه توسط متخصص شغلی بررسی و تایید شده است.
  • کاربر نشان می دهد که به طور فعال از مهارت های جدید خود از طریق نمایش حداقل پنج (۵) پروژه نمونه کار کامل منتشر شده در یک پلتفرم مورد تایید، یا وب سایت شخصی که در عرض ۲ ماه پس از تکمیل برنامه آماده سازی شغلی منتشر می کند.
  • کاربر به کارفرمایان و/یا آگهی‌های شغلی که توسط خود گلرن به صورت جداگانه به کاربر معرفی شده‌اند، ظرف ۷۲ ساعت با تکمیل یک درخواست پاسخ می‌دهد. اگر کاربر تصمیم بگیرد که نمیتواند برای آن موقعیت شغلی درخواست کند، ابتدا باید در بازه زمانی ۷۲ ساعته، توجیه کافی(غیر از مشکلات شخصی و خانوادگی) را به مدیر برنامه ارائه دهد.

۱۵.۲.۵ شرایط استخدام شدن یا «شغل»

  • کاربر نتوانسته است تا پایان دوره جستجوی شغل در رشته جدید خود با ارایه تمامی مستندات و انجام اقدامات فوق هیچ گونه شغلی پیدا کند یا در در پوزیشن شغلی که مشغول به کار میشود و با بیش از ۱۵ ساعت در هفته و   ۶۰ ساعت ماهانه، در طی ۳ ماه کار کردن هیچ گونه دستمزدی نداشته باشد.
  • کاربر قبلاً به دلایل شخصی هیچگونه پیشنهاد شغلی متناسب با عرف بازار کار را، در این زمینه در طول دوره جستجوی شغل رد نکرده است.
  • کاربر استخدام خود گلرن نشده است.

۱۵.۲.۶ مراحل و الزامات انجام بازپرداخت

  • کاربر پس از درخواست بازپرداخت، یک مصاحبه خروج ۱ ساعته را با یکی از کارکنان تیم خدمات شغلی تکمیل کرده است.
  • کاربر باید صراحتاً از طریق ایمیل info@Goalearn.ir این بازپرداخت را به صورت کتبی به همراه تمامی مستندات خود از گلرن درخواست کند. پیام باید ظرف ۳۰ روز پس از پایان دوره جستجوی شغل توسط گلرن دریافت شود. دوره جستجوی شغل ۸ ماه پس از تکمیل تمام برنامه های منتورینگ است. عدم ارائه به موقع درخواست گارانتی شغل در این مدت، هرگونه ادعای بازپرداخت طبق بخش ۱۵ را باطل می کند.
  • گارانتی شغل فقط یک بار می تواند برای هر کاربر / منتی اعمال شود.

۱۵.۳ بررسی بازپرداخت:
بازپرداخت مبلغ برنامه مربوطه، منهای هر گونه تخفیف و پرداختی است که گلرن به کاربر در برنامه برنامه مربوطه انجام می دهد.
کاربرانی که بازپرداخت دریافت کرده‌اند، دسترسی به تمامی جزییات، منابع و منافع برنامه گلرن را به صورت فوری از دست خواهند داد.

۱۶. سیاست حفظ حریم خصوصی

برای هرگونه سوال یا نگرانی در مورد حفاظت از داده های شخصی کاربران، کاربران می توانند با ایمیل info@Goalearn.ir و یا کارشناس برنامه در تماس باشند. 

۱۷. تغییرات در شرایط خدمات

۱۷.۱ گلرن حق تغییر یا جایگزینی هر یک از این شرایط را در هر زمان تحت شرایط زیر برای خود محفوظ می دارد (” تغییرات”): گلرن حداقل دو هفته قبل از اصلاحات مربوطه به کاربر اطلاع خواهد داد. این تغییر از طریق ایمیل یا کتبی لازم الاجرا می شود. در صورتی که کاربر ظرف شش هفته پس از دریافت اطلاعیه تغییر، پاسخی ارایه نکند، این تغییر توسط کاربر پذیرفته شده تلقی می شود. گلرن به حق اعتراض، مدت زمان اعتراض و عواقب قانونی، به ویژه در مورد عدم اعتراض به تغییرات عمده توجه ویژه ای خواهد داشت. در صورتی که کاربر مخالف تغییرات در قوانین و ضوابط را داشته باشد، گلرن حق دارد همکاری های بعدی با کاربر را نپذیرد.

۱۷.۲ گلرن به ویژه حق دارد تغییراتی در این شرایط ایجاد کند، در صورتی که شرطی نامعتبر تشخیص داده شود، در صورت تغییر در الزامات قانونی یا تصمیم قضایی، در صورتی که این تغییرات بر روی یک یا چند مورد تأثیر بگذارد، آن را با قابلیت اعمال قراردادهای موجود تمدید یا جایگزین کند. شرایط بیشتری از قرارداد، به منظور تعدیل شرایط تحت تأثیر مطابق با هدف تغییر بافت قانونی، تا جایی که کاربر به دلیل شرایط جدید یا تغییر یافته وضعیت اقتصادی بدتری نسبت به شرایط اولیه نداشته باشد.

۱۸. متفرقه

۱۸.۱ این شرایط تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. برای قراردادهایی با هدفی که نمی‌توان آنها را عمدتاً به فعالیت حرفه‌ای یا تجاری کاربر اختصاص داد، این قوانین فقط تا جایی اعمال می‌شوند که مقررات اجباری در کشور حمایت شود.
۱۸.۲ در صورتی که بخش‌ها یا عبارات جداگانه این شرایط نامعتبر باشد، قسمت‌های باقی‌مانده در محتوا و اعتبار خود بی‌تأثیر می‌مانند. ماده نامعتبر در صورت وجود با مقررات قانونی مربوط جایگزین می شود. اگر مقررات تحت این بند ۱۸.۲ برای یکی از طرفین سختی غیر معقول ایجاد کند، قرارداد به طور کلی بی اعتبار خواهد بود.
۱۸.۳ زبان پیش فرض قرارداد فارسی است.

۱۹. دسترسی به برنامه

۱۹.۱ دسترسی
کاربران به صورت محدود به پلتفرم برنامه و هرگونه به‌روزرسانی در زمان برنامه ای که در آن ثبت‌نام شده‌اند، انجام می‌شود، دسترسی خواهند داشت. به منتی ها اجازه دسترسی مادام العمر به برنامه های جدیدتر یا نسخه های برنامه هایی که در ابتدا در آنها ثبت نام نکرده اند، داده نخواهد شد. جزییات برنامه ها ممکن است در طول زمان با تغییر، اضافه یا حذف تسک ها، تغییر کنند. به این ترتیب، ذخیره و حفظ سوابق همه کارهای شخصی از برنامه بر عهده خود کاربر است. گلرن حق حذف دسترسی کاربران پس از پایان برنامه را برای خود محفوظ می دارد.

۲۰. سیاست ارتباطات

گلرن ایجاد جامعه ای امن و متمرکز برای انجام منتورینگ را برای همه منتی ها، منتورها، سازمان و اشخاص ثالث را تضمین می کند. کاربران موافقت می کنند که از خط مشی ارتباطات گلرن پیروی کنند، که شامل منع موارد زیر است:

  • هرگونه ارتباط نامناسب حاوی زبان و محتوای ذکر شده در کد رفتار و ارزش های ما را؛
  • ارسال پیوندها/تبلیغات محصولات/خدمات که می تواند جایگزین هر بخشی از تجربه منتورینگ در گلرن شود.
  • فعالیت های تجاری مانند خرید و فروش؛
  • تبلیغ رفتارهای غیرقانونی
  • انجام هرگونه رفتار سیاسی مثبت و منفی

کاربرانی که خط مشی ارتباطات را نقض می کنند ممکن است توسط گلرن، از برنامه خود خارج شوند. به بخش ۸.۲ مراجعه کنید.

 

 

آخرین ویرایش:‌ ۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ (Aug 23)