مخاطبین دوره های کارآموزی افرادی هستند که به حوزه شغلی فروش و بازرایابی سازمانی علاقه مند بوده اما سابقه کار و دانش چندانی در این حوزه شغلی ندارند. بنابر این لازم است متناسب با انجام پروژه ها و تسک ها به اندازه نیاز از سمت منتورها آموزش های لازم را نیز در طول دوره دریافت کنند.
در این مدل متناسب با نیاز های بازار کار(یا سازمان از پیش مشخص شده ای)، سطح و اهداف شما، منتورها پروژه و تسک های مشخصی برایتان تعریف می کنند، که در مدت زمان دوره کارآموزی بتوانید به سطح لازم از مهارت و تسلط جهت ورود به بازار کار برسید. در نهایت نیز با رزومه قوی تر و اعتماد به نفس بیشتری که پیدا می کنید مسیر شغلی تان را به عنوان یک کارشناس فروش سازمانی در یکی از حوزه های شغلی آن ادامه خواهید داد.
کار کردن به همراه مسیر آموزشی
-
5 ماهه پارت تایم(حضوری و غیر حضوری)
-
متمرکز بر انجام حداقل 2 پروژه پایلوت
-
منتورینگ فرد به فرد و دسترسی منظم به منتورها
-
جلسات هفتگی آموزشی متناسب با تسک ها و پروژه ها
-
معرفی قطعی به کار پس از پایان دوره ( در صورت انعقاد قرار داد )
با آموزش