دوره کارآموزی تحلیل و مذاکره سازمانی

 B2B Analysis and Negotiation Apprenticeship  

تحلیل و مذاکره سازمانی چیست؟

آینده و مسیر شغلی یک تحلیل گر و مذاکره کننده سازمانی

؟

در باره دوره

اگر فکر میکنید به شرکت در دوره ی کارآموزی تحلیل و مذاکره سازمانی علاقه دارید، اصلا نگران این نباشید که رشته تحصیلیتان مرتبط نیست و یا تجربه خاصی در این زمینه ندارید. اینجا در گلرن فارغ از تمام تجربیات گذشتتان از شما تست های مختلف استعدادیابی و شخصیت شناسی گرفته می شود تا متناسب بودن شما با دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ و یا حوزه های دیگر مشخص شود. 

بعد از مطالعه شرایط و سرفصل های مربوط به دوره کارآموزیتحلیل و مذاکره سازمانی گلرن میتوانید فرم مربوط به درخواست کارآموزی را تکمیل کنید. در اسرع وقت، تماس تلفنی از طرف گلرن با شما گرفته شده و قرار مصاحبه تنظیم میشود. 

چرا دوره کارآموزی تحلیل و مذاکره سازمانی گلرن؟

این دوره شامل محیطی است که کاملا محیط کار واقعی را برای شما به نمایش میگذارد.کارتیمی، چالش ها، پروژه ها و همه این ها مواردی هستند که در کنار آموزش تئوری و اولیه تجربه میکنید.  این دوره روحیه مذاکره و تعامل شمارا تقویت کرده و  سازگاری با چالش های واقعی را برای شما به ارمغان می آورد. در دوره کارآموزی تحلیل و  مذاکره سازمانی، اصول بازاریابی سازمانی،مارکتینگ پلن سازمانی، فرآیند مذاکره و فروش حرفه ای را می آموزید.

چه طور باید در دوره کارآموزی تحلیل و مذاکره سازمانی شرکت کنیم؟

اگر فکر میکنید به شرکت در دوره ی کار اموزی تحلیل و مذاکره سازمانی علاقه دارید اصلا نگران رشته تحصیلینامرتبط  و یا عدم تجربه کافی در این رمینه نباشید. ما اینجا در گلرن، فارغ از تمام تجربیات گذشته تان از شما انواع تستسهای استعداد یابی و  شخصیت شناسی گرفته  تا متناسب بودن شما با دوره کارآموزی تان را بررسی کنیم.

بعد از مطالعه شرایط و سرفصل های مربوط به دوره کارآموزی تحلیل و مذاکره سازمانی میتوانید فرم مربوط به درخواست کارآموزی را تکمیل کنید. در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس گرفته  و قرار مصاحبه تنظیم میشود

مدل های کار آموزی

مدل اول: کار با آموزش

دسته اول مخاطبین گلرن افرادی هستند که به حوزه   دیجیتال مارکتینگ علاقه مند بوده اما نیازمند آموزش   کامل در این زمینه  هستند.این افراد با گذراندن دوره   های آموزشی که در گلرن برگزار میشود، موفق به کسب دانش لازم در این زمینه میشوند.اما آنچه دوره های آموزشی گلرن  را متفاوت ساخته و مزیت رقابتی گلرن، دوره های پروژه محور  گلرن می باشد. دوره های آموزشی گلرن کاملا پروژه محور هستند. افرادسر فصلها و مطالب مورد نیاز، که متناسب با نیاز های  بازار کار   مشخص شده اند را، با انجام پروژه های پایلوت و با حضور به صورت یک روز در هفته و دسترسی  به منتور ها در  زمان های مشخص آموزش میبینند و به طور عملی تجربه میکنند. افراد در پایان دوره قادر به انجام پروژه هستند

دوره کارآموزی تحلیل و مذاکره سازمانی

تومان 5/6 میلیون
  • 5 ماهه پارت تایم(حضوری و دورکاری)
  • به همراه انجام حداقل 2 پروژه پایلوت
  • دسترسی دائم به تمامی منتورها
با پروژه

مدل دوم: کار بدون آموزش

این گروه از مخاطبا، افرادی هستند که آموزش دیده اند و در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ دوره ها و آموزش های لازم رو با موفقیت گذرانده اند اما به دلیل نداشتن سابقه کار و نداشتند پروژه های عملی و واقعی برای ورود به بازار کار با مشکل مواجه هستند. تیم گلرن برای این گروه از افراد برنامه مشخصی طرحی کرده است به این صورت که پروژه های واقعی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. اینافراد با راهنمایی منتورهای گلرن پروژههای واقعی پیش میبرند و در این مسیر هدایت میشوند تا  تجربه لازم برای ورود به بازار کار را کسب کنند و با داشتن سابقه کار در پروژه های واقعی معرفی به کار شوند.

 

 

 

پروژه واقعی (اضافی)

تومان1800000
تومان 1/5 میلیون از ماه چهارم
  • 1 پروژه واقعی با خروجی و تسک های مشخص
  • همراه قرارداد و منتورینگ
  • گواهی حسن انجام کار
با حقوق

نگاه اجمالی به دوره

استراتژی بازاریابی B2B، شناخت بازار Customer Journey Map، Market Research، رفتار مصرف کنندگان سازمانی،         B2B sales Funnel

مراحل برنامه بازاریابی، دسته بندی مشتریان، بودجه بندی، اجرای پلن، شاخص های ارزیابی موفقیت بازاریابی B2B، پلن بازاریابی تک صفحه ای با نرم افزار Miro

نیازسنجی و طراحی راهکار پیشنهادی، تحلیل کسب و کار، توسعه ارزش پیشنهادی، پیدا کردن فرد تصمیم گیر، تحلیل شخصیت فرد تصمیم گیر، بررسی دارایی ها و قیف فروش مشتری سازمانی

مهارت های ارتباط تلفنی با مشتری سازمانی، تکنیک های فروش تلفنی، CRM و توسعه مشتری

پروپوزال نویسی حرفه ای، نحوه ارائه پروپوزال، قیمت گذاری روی خدمات

اصول مذاکره مقدماتی، اصول مذاکره پیشرفته، فن بیان و مذاکرات پیچیده(زبان بدن و حالات چهره)، کنترل تعارضات در مذاکره و فروش، مهارت های نرم فروش، ارائه مطلب (presentation)

پیگیری پس از جلسات مذاکره، استراتژی قیمت گذاری مجدد، شبکه سازی برای فروش حرفه ای

 اصول Trade Marketing، مدیریت کانال فروش، مدیریت زنجیره توزیع، تحلیل داده فروش، کارتیمی حرفه ای در فروش(با نرم افزار Trello و Balonet)

منتورهای دوره

فرشاد عرب

تحلیل گر و توسعه دهنده کسب و کار مدیرعامل شرکت موتور توسعه نیمو

امین سلیمیان

مدیرعامل شرکت گلرن، مشاور مارکتینگ سازمانی

سهیل ساعتچیان

مدرس فن بیان، گوینده رادیو اصفهان

میثم کارگرآزاد

مدیر ترید شرکت فرمند، منتور ترید مارکتینگ

داستان کارآموزان دوره تحلیل و مذاکره سازمانی گلرن

پخش ویدیو