لوگوی گل اِرن

شرایط و قوانین (قرارداد برنامه های منتورینگ گلرن)

۱. تعاریف،‌ محدوده شرایط همکاری

۱.۱ آدرس و مشخصات:گلرن» / «گُل اِرن» / «GoalEarn») زیر مجموعه شرکت «سهامی خاص توسعه کسب و کار چابک» با “ایمیل رسمی:‌ info@goalean.ir” به شماره ثبت ۶۳۰۶۹، شناسه ملی  ۱۴۰۰۸۶۰۸۴۳۵ نزد اداره ثبت شرکت ها و موسسات تجاری و کد اقتصادی ۱۴۰۰۸۶۰۸۴۳۵۰۶۶ نزد سازمان مالیاتی کشور است که بستر اختصاصی برنامه های منتورینگ ویژه افراد و سازمان ها است. آدرس دفتر:‌ایران، تهران، میدان جمهوری، خیابان نواب، خیابان دامپزشکی، کوچه خوشنویس باشی، بن بست وحدت، پلاک ۴، واحد ۶ کد پستی: ۱۳۴۵۸۴۴۴۹۸ همچنین گلرن تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین و تحت دامنه خود Goalearn.ir («وب سایت») ارائه می دهد.

۱.۲ این “شرایط” در مورد کلیه خدمات ارائه شده توسط گلرن در وب سایت خود یا از طریق وب سایت آن “سرویس ها” / “برنامه ها” برای شخصی که از خدمات استفاده می کند و شرایط را پذیرفته است اعمال می شود (و از این پس “کاربر” یا “منتی” نامیده می شود. ” مگر اینکه در شرایط به گونه دیگری ذکر شده باشد. کاربر می تواند در هر زمان در وب سایت به نسخه فعلی شرایط دسترسی داشته باشد و آن را چاپ، دانلود ویا ذخیره کند.
۱.۳ این شرایط برای همه کاربران منحصرا اعمال می شود. هیچگونه شرایط متفاوت یا مغایری برای آنها اعمال نمی شود، مگر در مواردی که صراحتاً با گلرن از طریق ایمیل رسمی توافق شده باشد.

۱.۴ تعاریف:
منتور: کسی است که نقش یک راه بلد را برای یک منتی تازه کار و کم تجربه در مواجهه با چالشهای احتمالی در طی کردن مسیر شغلی خاصی بازی میکند. داشتن سابقه موفق و قابل قبول منتورینگ یکی از حیاتی ترین پارامترهای تعیین شخص برای این پوزیشن است.
منتی(کاربر) : شخصی است که با گلرن یا سازمان خاصی تحت برنامه منتورینگ است. و میخواهد برای موقعیت شغلی مشخصی طی زمان و فرمت خاصی در کنار منتورها به توسعه مهارتهای مورد نیاز شرکت یا بازار کار(داخل یا خارج کشور) آماده شود.
تسک: پیش از شروع به کار لازم است متناسب با براورد نیاز انجام شده از شرکت یا بازار کار، اقدام به تعریف کار به صورت شفاف نمود، تا اهداف مربوط به تربیت نیروی کار، شکل واقعی تری به خود بگیرد. ما این موضوع را با تعریف پروژه هایی طبق فرمت استاندارد و تلفیق دو روشOKR و KPI انجام میدهیم. پروژه ها بازوی اصلی انتخاب منتور، طراحی دوره و تربیت نیرو هستند که کل سیستم منتورینگ گلرن نیز حول انجام همین پروژه ها است. در واقع ابتدا «کار» با جزئیات مورد نیازش تعریف و پس از ایجاد «عملکرد» متناسب با آن نیز «ارزیابی»ها و نظارت صورت میگیرد.
نفر/ تسک : تعداد تسک هایی که با فرمت تسک شیت گلرن برای منتی ها توسط منتور تعریف می شود.

سازمان: شخصیت حقیقی یا حقوقی است که با همکاری گلرن به دنبال ارتقای مهارت های شغلی و تخصصی در سازمان خود با روش منتورینگ تسک محور و فرد به فرد گلرن است.

برنامه منتورینگ تسک محور: رابطه‌ای است که در آن فرد باتجربه‌تر یا دارای مهارت بیشتر به راهنمایی فردی با تجربه یا مهارت کمتر کمک می‌کند. این یک مشارکت یادگیری و توسعه میان فردی با تجربه بیشتر و شخصی است که می‌خواهد مهارتی را در عمل فرا بگیرد، است. این فرایند لازم است در چارچوب مشخص، خصوصی، فرد به فرد و با استفاده از ابزار و امکانات ویژه ای انجام شود که به آن برنامه منتورینگ تسک محور می گوییم.
مدیر برنامه های منورینگ: کسی است که مسوول برنامه ریزی، نظارت بر عملکرد منتی ها، نظارت بر عملکرد منتور ها و کیفیت خروجی منتی ها در تمامی برنامه های منتورینگ گلرن به صورت نفر به نفر بر عهده دارد.

۲. شرایط عمومی، رزرو و پیش ثبت نام

۲.۱ (عمومی): گلرن چندین برنامه منتورینگ آنلاین را با این نگاه/نگرش/چارچوب ذهنی/هدف که انتقال مهارت و تجربه از افراد ماهر و با تجربه به کاربران خود تسریع ببخشد، ایجاد کرده است؛ این تجارب در حال حاضر، مختص به افرادی است که آینده شغلی خود را در صنعت فناوری و تکنولوژی ترسیم کرده اند..برنامه منتورینگ(Mentoring Program) عنوانی است که به همین علت به این خدمات داده شده است. هر برنامه برای یک دوره زمانی ثابت برنامه ریزی شده است. هنگامی که کاربر در هر یک از این برنامه ها ثبت نام کرد، موضوعات مرتبط با برنامه از طریق وب سایت یا درگاه های دیگر که گلرن اعلام می کند، برای او قابل دسترسی خواهد بود. اگر کاربر در برنامه‌ای که توسط گلرن پشتیبانی می‌شود شرکت می‌کند، ممکن است یک تماس ویدیویی آنلاین با یکی از منتورهای گلرن و یا با (“مدیر برنامه های گلرن”)/(“منتور”) داشته باشد، تا ایشان در فواصل زمانی اختصاصی و مشخص، بسته به برنامه انتخابی وی، در مورد هرگونه سؤال مرتبط با برنامه توضیح ارائه دهد. او همچنین ممکن است از طریق پورتال منتورینگ با “کارشناس تجربه انسانی” (HX) برای بحث در مورد محتوای برنامه تماس (از طریق ایمیل یا واتساپ) برقرار کنند. کاربر می تواند شرح خدمات دقیق هر برنامه را در وب سایت نیز مطالعه کند.

۲.۲ (رزرو برنامه ها و پیش ثبت نام): کاربر می تواند پس از ثبت نام در وب سایت از طریق تکمیل فرم یا ورود به پروفایل خود، جلسه ای را با مشاوره برنامه های منتورینگ به صورت رایگان تشکیل دهد. اگر کاربر تصمیم به شرکت در یکی از برنامه ها را داشته باشد، می تواند رزرو و پیش ثبت نام آن را با پرداخت حداکثر ۵ درصد مبلغ کل برنامه برای حداکثر ۳۰ روز آینده انجام دهد.

۲.۳ کاربر با کلیک بر روی دکمه سفارش/ثبت نام/ رزرو و… مربوط به برنامه مد نظر ارائه شده در وب سایت (دکمه “پذیرش”) پیشنهاد را می پذیرد. گلرن بلافاصله از طریق ایمیل یا تماس تلفنی به کاربر اطلاع می دهد که درخواست وی را دریافت کرده است.

۲.۴ عدول/سرپیچی از مفاد بند ۲.۳: موارد زیر برای انعقاد قرارداد با کاربرانی که محل سکونت آنها ایران است، اعمال می شود: برای انعقاد قرارداد برای برنامه هایی که نیازمند بسته شدن قرارداد هستند، کاربر باید فرم قرارداد را در وب سایت تکمیل و چاپ و امضا کند. فرم تکمیل شده را از طریق ایمیل(“پذیرش آنلاین”) ارسال کند. گلرن یک تاییدیه دریافت را به آدرس ایمیل کاربر ارسال می کند. همچنین در صورت مغایرت، مفاد فرم قرارداد بر مفاد این شرایط ارجحیت دارد.

۲.۵ حق امتناع از پذیرش
گلرن این حق را برای خود محفوظ می داند که از صدور قرارداد فروش به مشتریان احتمالی به دلایلی از جمله اما نه صرفا، محدود به موارد زیر امتناع ورزد:

  • اگر کاربر به مشاور برنامه، رزومه و پیشینه مرتبط با اشتغال در کشور/استان محل اقامت خود ارائه کرده باشد، که قبول آن برای مشاور برنامه باور ناپذیر است. هرگونه فسخ نشدن و عدم تسویه حساب قبلی یک قرارداد موجود با گلرن
  • ارزیابی توسط مشاور برنامه مبنی بر اینکه مدل/دستورالعمل برنامه برای اهداف مشتری و/یا نیازها و اهداف ایشان نامناسب است
  • اگر مشاور برنامه یا هر عضو دیگری از تیم گلرن تصمیم به امتناع از ثبت نام بگیرد، این تصمیم قطعا اتخاذ خواهد شد. و ممکن است از طریق ایمیل نیز به اطلاع کاربر برسد.
  • رزرو هایی که توسط خردسالان و افراد زیر سن قانونی(کمتر از ۱۸سال) یا افراد بدون اعتبار قانونی انجام می شود، ممکن نیست و گلرن حق دارد آنها را لغو کند.

۳. گواهینامه شرکت در برنامه ها و گواهی سابقه کار رسمی

  • گواهی هایی که توسط گلرن پس از اتمام یک برنامه صادر می شود، گواهی های صادر شده با اعتبار داخلی و بین المللی و صرفا به زبان انگلیسی هستند و هدف آنها آماده سازی برای آزمون های دولتی یا عمومی نیست.
  • در صورتیکه کاربر درخواست معرفی نامه و توصیه نامه(به جز نامه سابقه کار سامانه سجاد و نامه سابقه کار برای سفارت که شامل این بند نیست و به روش و فرمت جداگانه ای صادر می شوند) داشته باشد، میتواند موضوع را از طریق ایمیل رسمی به گلرن اطلاع دهد و در صورتیکه ایشان برنامه را با موفقیت به اتمام رسانده باشند و مبلغ خود را نیز به طور کامل پرداخت کرده باشند گلرن موظف است این کار را بدون دریافت هزینه اضافی برای ایشان انجام دهد.
  •  با توجه به اینکه نامه سابقه کار ارائه شده توسط گلرن را می توان به عنوان سابقه کار رسمی جهت آزاد سازی مدارک تحصیلی در داخل کشور و همچنین تاییدیه سابقه کار برای سفارت استفاده نمود، صدور چنین گواهی هایی شرایط خاصی دارد که خارج از شرایط این قرارداد است. و کاربر بایستی درخواستش را از طریق ارسال یک ایمیل رسمی به اطلاع گلرن برساند.

۴. ساخت و حذف پروفایل

۴.۱ به منظور استفاده از خدمات، باید از طریق تکمیل فرم ارزیابی یک حساب کاربری در وب سایت (“Profile”) (“پروفایل”) ایجاد کرد. ثبت نام در سایت رایگان است. کاربر باید اطلاعات دقیق، صادقانه و کاملی ارائه دهد و اطلاعات حساب را به روز نگه دارد.
۴.۲ کاربر صرفاً مسئول فعالیتی است که در پروفایل وی رخ می دهد. ایشان باید اطلاعات ورود خود (نام کاربری و رمز عبور) را محرمانه نگه دارد و از هرگونه استفاده غیرمجاز توسط اشخاص ثالث جلوگیری کند. در صورت وجود نشانه هایی مبنی بر سوء استفاده شخص ثالث از پروفایل، بایستی فوراً موضوع را از طریق ایمیل به گلرن اطلاع دهد.
۴.۳ کاربر نمی تواند از نام ها یا سایر داده های شخصی که می تواند حقوق شخص ثالث را نقض کند، برای حساب خود استفاده کند. اگر وی در طول ثبت نام اطلاعات نادرستی داده باشد یا اگر قوانین، مقررات یا این شرایط را نقض کند، ممکن است گلرن حساب ایشان را محدود، مسدود، ویرایش یا حذف کند. هنگام انتخاب هر یک از اقدامات ذکر شده، گلرن تأثیر اطلاعات نادرست، منافع مشروع کاربر و میزان مسئولیت را در نظر می گیرد.
۴.۴ کاربر می تواند در هر زمانی بدون ارائه دلیل یا اطلاعیه، از طریق ایمیل رسمی، پروفایل خود را حذف کند. که در این حالت پروفایل وی، قفل شده و از طریق وب سایت در دسترس او نخواهد بود.

۵. رزرو و لغو تماس‌های منتور

اگر کاربر در برنامه‌ های منتورینگ شرکت کند و جلسه منتور یا متخصص شغلی را رزرو کند، باید هرگونه تغییری در جلسه یا تماس را تا قبل از ۴۸ ساعت تا شروع جلسه با اطلاع رسانی از طریق ایمیل به مدیر برنامه های منتورینگ و یا منتور خود لغو کند. اگر رزرو کمتر از ۴۸ ساعت قبل لغو شود، تماس برقرار شده تلقی می‌شود و جلسه منتورینگ جدیدی هماهنگ نخواهد شد.
*تعداد تماس هایی که کاربر حق دریافت آنها دارد به برنامه منتورینگ خاص او بستگی دارد.

۶. مدل های پرداخت و تخفیفات

۶.۱ هزینه های برنامه از منوی هر برنامه و انتخاب گزینه “قیمت”، در زمان انعقاد قرارداد تعیین می شود که همیشه در وب سایت قابل دسترسی است. تعهد به پرداخت صرف نظر از اینکه کاربر از خدمات ارائه شده استفاده می کند یا خیر به صورت قطعی اعمال می شود.
۶.۲ گلرن امکان پرداخت غیر نقدی را از طریق روش های پرداختی که در وب سایت ذکر شده است، ارائه می دهد. گلرن این حق را برای خود محفوظ می دارد که گزینه های پرداخت خاص را به برخی از کاربران به صورت ویژه و نه به همه آنها ارائه دهد.
۶.۳ هزینه های برنامه را می توان به صورت اقساطی پرداخت کرد. و علاوه بر آن پرداخت به صورت یکجا و پرداخت مرحله ای نیز در دسترس است. طبیعتا عدم پرداخت توسط وی منجر به از دست دادن رزرو برنامه منتورینگ(در صورت انجام ) خواهد شد.
۶.۴ پس از پرداخت، امکان دسترسی به هر برنامه برای مدت زمان معینی برای کاربر فراهم می شود. با این حال، ایشان می تواند با انتخاب “ادامه برنامه”، برنامه انتخابی خود را مرحله به مرحله تمدید کند. همچنین می‌تواند با ورود به مسیر شغلی جدید از طریق “پلتفرم منتی”، یا تماس با “مشاور برنامه” خود، پرداخت هزینه‌های آن را نیز انجام دهد.
۶.۵ در حال حاضر به جز پرداخت به صورت یکجا، هیچگونه شرایط تخفیفی موجود نمی باشد.
۶.۶ گلرن این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر زمان پیشنهاد تخفیف را پس بگیرد، اصلاح کند یا لغو کند. به جز کاربرانی که قبلاً با تخفیف ثبت‌نام کرده‌اند.

۶.۷ در صورتیکه کاربر مبلغ برنامه خود را در موعد مقرر و طبق مدل پرداخت انتخابی تسویه ننماید، گل ارن این حق را داراست که پس از ارسال ایمیل و گذشت ۱۰ روز از آن، قرارداد را به صورت یکطرفه، به طور کامل و بدون بازگشت وجه فسخ نماید.

۷. مدت، خاتمه، لغو و تمدید قرارداد

۷.۱ قرارداد برای دوره مشخصی (متناسب با برنامه منتورینگ) توسط کاربر(طرف اول) با گلرن(طرف دوم) منعقد می شود.

۷.۲ همه برنامه‌ها را می‌توان تا زمانی که برنامه همچنان توسط گلرن ارائه می‌شود، با انتخاب “تمدید برنامه” برای برنامه انتخابی، تمدید کرد . بخش ۶.۴ را ببینید.

۷.۳ لغو به منظور ثبت نام مجدد در یک برنامه یا مسیر شغلی جدید

  • طبق قوانین مالی ، کاربران باید ثبت نام اصلی خود را لغو کنند تا برنامه ها را تغییر دهند، زیرا باید یک فاکتور و سابقه پرداخت جدید، برای فروش جدید ایجاد شود.
  • کاربر فقط یک بار می تواند برای ورود به برنامه جدیدی، ثبت نام قبلی خود را لغو کند.

۷.۴ کاربر می تواند بدون دلیل قرارداد را در هر زمانی پس از شروع برنامه لغو کند، (مگر پس از اتمام برنامه که قرارداد به صورت اتوماتیک خاتمه می یابد). در صورت لغو قرارداد، هرگونه اقساط معوقه در روز فسخ از جانب ایشان تسویه می شود و گلرن هیچگونه تعهدی مبنی بر بازپرداخت مبلغی خارج از ماد ۸* به آنها را ندارد. البته به استثنای حق طرفین برای فسخ به دلایل موجه که به قوت خود باقی است و صرف نظر از حق انصراف که در بخش ۸ این شرایط به طور کامل ذکر شده است.

۷.۵ خاتمه این قرارداد طبق بخش ۷.۳ یا ۷.۴ مستلزم یک درخواست رسمی از جانب کاربر است (پیام به “مدیر برنامه های منتورینگ” از طریق ارسال یک ایمیل رسمی به:‌ info@goalearn.ir). در نتیجه صرفا از تاریخ دریافت این ایمیل، انجام مراحل مربوط به خاتمه قراداد،‌ لازم الاجرا خواهد شد.

۸. حق انصراف، توقف، حذف و نحوه بازگشت وجه

۸.۱.۱ حق انصراف

  • کاربران حق دارند پیش از شروع تسک ارزیابی (برنامه های تسک به تسک و اسپرینت به اسپرینت فاقد تسک ارزیابی هستند و شروع اولین تسک معیار قرار می گیرد ) بدون ذکر دلیل از این قرارداد انصراف دهند و کل مبلغ پرداختی به استثنای مبلغ پیش ثبت نام را دریافت کنند. حق انصراف این مرحله تا پیش از دریافت ایمیل شروع برنامه از جانب مدیر برنامه به طور کامل برای کابر امکان پذیر است. اما در سایر مراحل برنامه مطابق ماده ۸.۴ کماکان حق انصراف برای وی برقرار است.
  • برای استفاده از حق انصراف، کاربر باید “تصمیم بر انصراف از این قرارداد” را با بیانیه ای صریح از طریق ایمیل اطلاع دهد. ایشان می تواند از فرم انصراف مدل پیوست شده استفاده کند. برای رعایت مهلت انصراف، کافی است ایشان درخواست خود را در مورد اعمال حق انصراف “انصرف از برنامه قبل از شروع تسک ارزیابی” ارسال کند.
  • در صورت عدم انصراف به روش های مطرح شده در بالا، در مدت زمان تعیین شده برای انصراف، “حق انصراف” منقضی خواهد شد. زیرا شما با ارسال نکردن درخواست انصراف در این بازه زمانی مشخص شده، اطلاع خود را ازین “حق انصراف” تایید کرده اید.

۸.۱.۲ اثرات انصراف

  • اگر کاربر در بازه زمانی ذکر شده در بالا از این قرارداد انصراف دهد، گلرن تمام پرداخت های دریافتی احتمالی از ایشان، به استثنای هزینه های تکمیلی ناشی از ارزیابی را به وی بازپرداخت خواهد کرد. در هر صورت حداکثر ۴۵ روز از روزی که گلرن از تصمیم ایشان مبنی بر انصراف از این قرارداد مطلع شود. با استفاده از همان روش پرداختی که کاربر برای تراکنش اولیه استفاده کرده است، باز پرداخت را انجام خواهد داد.
  • برای کاربرانی که هزینه برنامه را با استفاده از روش وام یا اقساط پرداخت کرده اند، گلرن بازپرداخت را همانطور که در بالا ذکر شد، به همان شیوه ی پرداخت آغاز می کند.
  • هنگامی که انصراف توسط گلرن پردازش شد، کاربر دسترسی به پلتفرم راهنمایی و تماس با کارشناس تجربه انسانی، تسک ها، منتور یا متخصص شغلی خود را به طور کامل از دست خواهد داد.

۸.۱.۳ نمونه فرم انصراف
(فقط در صورت انصراف از قرارداد این فرم را تکمیل و برگردانید)

به ایمیل info@Goalearn.ir
بدینوسیله اعلام می کنم که از قرارداد برنامه منتورینگ [نام برنامه] انصراف می دهم. ]،که در [تاریخ شروع] آغاز شد.
نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره شبای حسابی که پرداخت از طریق آن انجام شده است، شماره تماس، امضای کاربر (فقط در صورتی که این فرم روی کاغذ اطلاع داده شود)، تاریخ انصراف

۸.۲ قوانین حذف منتی ها از برنامه منتورینگ گلرن

دلایل حذف عبارتند از(اما نه محدود به این موارد):

  • عقب افتادن بیش از ۲ ماه (برای برنامه هایی که ۶ ماهه یا بیشتر و جزوه دسته اسپرینت به اسپرینت نیستند) براساس برنامه منتورینگ اختصاصی طراحی شده برای منتی.
  • عقب افتادن بیش از ۴ ماه برای برنامه هایی که شامل گارانتی شغل و یا گارانتی جاب آفر هستند.
  • عدم انجام تعهدات مالی به گلرن (به عنوان مثال عقب افتادن بیش از یک ماه از موعد پرداخت).
  •  عدم رعایت کپی رایت توسط کاربر در تسک، گزارش و هر داکیومنت ارسالی دیگر از سمت گلرن برای ایشان. اولین بار در مورد عدم رعایت کپی رایت ، به ایشان هشدار داده می شود و اطلاعات و فرصتی برای مشاهده مجدد رفتار کاربر مورد نظر به او داده می شود. به بخش ۱۰.۱ این شرایط مراجعه کنید.
  • عدم حضور بیش از ۳ بار در تماس‌های برنامه‌ریزی‌شده با منتورها، مدیر برنامه و سایر اعضای تیم، بدون اطلاع قبلی و تایید قبلی مدیر برنامه؛
  • نقض قوانین رفتار ما، در شبکه های اجتماعی، شخصاً یا در ارتباط با اعضای تیم گلرن، از جمله منتورها، کارشناسان، متخصصان شغلی، کارمندان گلرن و سایر منتی ها.
  • عدم موفقیت مکرر در ارزیابی عملکرد و کسب نمره پایین از ۶۰ درصد طی ۳ بار متوالی
  • تخطی از ماده ۱۱ مربوط به “منع اعطای مجوز”

در صورتیکه کاربر تحت شرایط فوق از برنامه حذف شود، لازم است طبق روال عادی پرداخت های خود را تسویه کرده و همچنین هیچ مبلغی نیز به ایشان عودت نخواهد شد.

۸.۳ توقف برنامه منتورینگ

  • گلرن می تواند با اعلام قبلی، یک زمان کلی بین ۲ هفته(برای ۱ اسپرینت) تا حداکثر ۲ ماه(برای کل برنامه) برای ایجاد توقف حین برنامه ایجاد کند تا به منتی ها این انعطاف‌پذیری را بدهد که روی امور شخصی شان کار کنند و سپس ادامه برنامه را پیگیری کنند.
  • کاربر می تواند با ارسال ایمیل به ایمیل رسمی گلرن، یک زمان کلی بین ۲ هفته(برای ۱ اسپرینت) ۲ ماه (برای حالتی که منتی به صورت کامل وارد برنامه شده است) تا حداکثر ۴ ماه(برای کل برنامه ای که شامل گارانتی شغل/جاب آفر است) جهت ایجاد توقف حین برنامه درخواست کند. در غیر اینصورت هیچگونه توقف، وقفه و تاخیری در شروع و تکمیل برنامه مورد تایید گلرن نیست و در صورت عدم درخواست رسمی، برنامه طبق زمانبندی تعیین شده در مهلت مقرر پایان می پذیرد.
  • طبیعتا مدت زمانی که حین برنامه منتورینگ گلرن صرف انجام تسک ها و یادگیری منتی می شود به عهده خود منتی است و زمان کلی برنامه را افزایش نمی دهد.
  • برنامه های منتورینگ را نمی توان بدون هماهنگی و تایید گلرن در طول دوره برنامه متوقف کرد.
  • در هر حالت و به هر میزان از توقف در برنامه، منتی ها مسئول پرداخت های برنامه ریزی شده خود در طول برنامه هستند و به هیچ وجه نمی توانند پرداخت های خود را به تاخیر اندازند یا متوقف کنند.
  • ۸.۴ لغو برنامه (انصراف از ادامه دوره)
    کاربر می تواند برنامه ای را که در آن ثبت نام کرده است در هر زمانی در طول مدت قرارداد لغو کند. اگر لغو پیش از تسک ارزیابی اتفاق بیفتد، کاربر حق بازپرداخت کامل وجه را همانطور که در بخش ۸ این شرایط مشخص شده است، دارد.
    در غیر اینصورت ممکن است واجد شرایط بازپرداخت به صورت زیر باشد:

۱- اگر کاربر به طور کامل پرداخت کرده باشد و کمتر از ۵۰٪ از برنامه کاربر سپری شده باشد، وی مستحق بازپرداخت حداکثر به میزان ۳۰ درصد از تسک های باقی مانده برنامه اش است؛

۲- اگر کاربر به طور کامل پرداخت کرده باشد و بیش از ۵۰٪ از برنامه کاربر گذشته باشد، وی واجد هیچ گونه شرایط بازپرداخت نیست.

در صورت ثبت نام مجدد پس از لغو، هرگونه تخفیف اعمال شده برای ثبت نام اصلی باطل خواهد شد و کاربر باید هزینه برنامه را به طور کامل با قیمت برنامه که در زمان ثبت نام مجدد اعمال می شود پرداخت کند.
نکته:‌اگر ایشان قبل از تکمیل پرداخت، درخواست بازپرداخت داشته باشد، همچنان مسئول پرداخت کامل مبلغ توافق شده خود در زمان عقد قرارداد است. و پس از آن به درخواست لغو برنامه ایشان رسیدگی می گردد.

۹ تجهیزات و زیرساخت فنی مورد نیاز

  • شامل دسترسی به کامپیوتر یا دستگاه مشابهی است که می‌توان وب‌سایت و تسک های برنامه را از طریق آن مشاهده کرد و انجام داد، همچنین اتصال اینترنتی پایدار و دسترسی به سرویس کنفرانس ویدیویی مانند Skype یا Google Meet برای انجام تماس‌های ویدیویی منتور است.
  • در کنار داشتن تجهیزات متناسب با تماس ویدیویی نظیر هدفون، میکروفون، وب کم و… که در هر صورت کاربر می بایست حداقل استانداردهای انجام دورکاری مورد تایید مدیر برنامه را تامین کند.

۱۰. محتوای کاربر

۱۰.۱ کاربر می تواند محتوا را انتخاب کند و در سایت آپلود کند (“محتوای کاربر”). ایشان  تضمین می کند که محتواهای مورد درخواست با برنامه را در سریعترین زمان در سایت آپلود کند و محتوای وی قوانین کپی رایت را که شامل موارد زیر است نقض نمی کنند:

  •  حقوق هیچ شخص حقیقی یا حقوقی دیگر شامل اما نه محدود به حقوق اختراع، حق چاپ، علائم تجاری و اسرار یا سایر حقوق مالکیت معنوی،
  •  حاوی مطالبی که افترا آمیز یا ناپسند است، هر شخص را به صورت نادرست به تصویر می‌کشد، تجاوز به هر شکلی به حریم خصوصی یا نقض قانون کپی رایت، یا هر گونه نقض حقوق شخص ثالثی.
  •  قوانین و مقررات گلرن

۱۰.۲ گلرن این حق را برای خود محفوظ می دارد که به صلاحدید خود به محض اثبات هر یک از موارد بالا از سمت کاربر، دسترسی ایشان را حذف یا غیرفعال کند و قرارداد ایشان را با دریافت کامل مبلغ به صورت یکطرفه فسخ کند. گلرن ممکن است این اقدامات را بدون اطلاع قبلی به کاربر انجام دهد.
۱۰.۳ گلرن به صلاحدید خود حق ذخیره، انتشار و حذف محتوای کاربر (به جز محتوای شخصی ایشان که غالبا در رزومه و سایت های استخدامی درج نمی گردند) را که شامل: نظرات، تصویر رسمی و غیر شخصی ایشان، نمونه کارها و خروجی تسک های انجام شده و داستان همکاری را در سایت و شبکه های اجتماعی خود به صورت عرف و مادام العمر دارد.
۱۰.۴ جزئیات برنامه های شغلی که کاربر به تسک خود اضافه می کند و ویدئوهای ضبط شده جهت تمرین مصاحبه نیز ممکن است در دسترس متخصص شغلی و دیگران قرار گیرد.

۱۱. منع اعطای مجوز

گلرن به هر کاربر صرفا یک مجوز غیرقابل فروش، انتقال و اشتراک گذاری می دهد تا از هر محتوایی که توسط گلرن از طریق وب سایت (“محتوا”)، ایمیل و… ارائه شده است، فقط به صورت فردی و متناسب با برنامه خودش استفاده کند. و استفاده گروهی، بازتولید، اصلاح، توزیع یا ذخیره محتوا با هر هدفی صراحتاً بدون کسب اجازه از طریق ایمیل رسمی گلرن ممنوع است. در صورت اثبات چنین موضوعی گلرن این اختیار را دارد که قرارداد حاضر را مطابق با ماده ۸.۲ فسخ کند.

۱۲. جبران خسارت احتمالی

  • کاربر موافقت می کند که با هزینه خود تمام تعهدات، ادعاها، هزینه ها و زیان های (شامل حق الوکاله و هزینه های دادرسی) ناشی از یا مرتبط با خودش را جبران کند. نظیر: هرگونه سوء استفاده از حقوق دیگران، دسترسی غیر مجاز به خدمات، محتوا، یا موارد مرتبط با سایر کاربران، نقض کپی رایت، یا نقض هر گونه حقوق مالکیت معنوی توسط وی، یا هر شخص ثالث.
  • گلرن این حق را برای خود محفوظ می دارد که جهت کاهش خسارت احتمالی در صورت نیاز دفاع و کنترل فرایند جبران خسارت را به عهده بگیرد، در این صورت کاربر در ارائه هرگونه دفاع و همکاری با گلرن تا تعیین تکلیف کامل فرایند جبران خسارت، همکاری کامل خواهد کرد.

۱۳. سلب مسوولیت خدمات خارج از این قرارداد

کاربر ممکن است دسترسی، تعامل با و/یا خرید خدمات از پلتفرم های پشتیبانی و سایر اشخاص ثالث را از طریق وب سایت ها یا منابع آنان در اینترنت انجام دهد (یا در قالب ، “شخص سوم” یا کاربر مهمان). هنگامی که وی به خدمات شخص ثالث دسترسی پیدا می کند، این کار را با مسئولیت خود انجام می دهد. هرگونه استفاده از این خدمات صرفاً توسط شرایط و ضوابط دیگری که مربوط به خدمات دهنده است، کنترل می شود و هیچ ارتباطی با این قرارداد ندارد. بنابراین هر قراردادی که بین کاربر و شخص ثالث منعقد گردد، گلرن هیچ گونه نمایندگی، کنترل و منفعتی از آن ندارد. همچنین گلرن هیچ گونه مسئولیت یا تعهدی در رابطه با محتوا یا هرگونه تراکنش تکمیل شده و هر قراردادی که ایشان با هر شخص ثالثی منعقد کرده است، ندارد.

۱۴. ضمانت کیفیت خدمات

  • گلرن تضمین می کند که برنامه ها و وب سایت هایش به صورت عرف و معمول در دسترس هستند. با این حال هر گونه نقص فنی را در زمان معقول و سریعترین زمان ممکن برطرف می کند. و چنانچه این تاخیر به بیش از ۴۸ ساعت برسد این مدت به طول برنامه کاربر اضافه می شود.
  • همچنین چنانچه به علت اهمال هر یک از اعضای تیم خللی در برنامه کاربر ایجاد شود، گلرن مسوولیت آنرا پذیرفته و در روند برنامه ایشان بدون دریافت هیچگونه هزینه مازادی بازنگری خواهد کرد. این شرایط زمانی مورد پذیرش گلرن است که کاربر طی برنامه، مطابق با راهنما و دستورالعملی که مدیر برنامه در اختیارش قرار داده است عمل نماید.

۱۵. گارانتی شغل/ جاب آفر

۱۵.۱ تعریف

گلرن بدون هیچ محدودیتی به کاربرانی که متقاضی استفاده از تضمین استخدام بعد از برنامه هستند، تضمین می دهد که در صورتیکه “تمامی شرایط” بند ۱۵ را داشته باشند، در مدت ۸ ماه از اتمام موفقیت آمیز برنامه در مسیر شغلی استخدام در ایران و ۱۲ ماه در مسیر شغلی مهاجرت کاری به صورت قطعی شغلی در داخل و یا خارج از کشور پیدا خواهند کرد (“گارانتی شغل“) و (“گارانتی جاب آفر“). در غیر این صورت؛ گلرن به کاربران خود بازپرداخت ۱۰۰٪ مبلغ برنامه مربوطه را انجام می دهد، مشروط بر اینکه شرایط زیر از جانب ایشان برآورده شود (“شرایط گارانتی شغل/جاب آفر”).

۱۵.۲ شرایط گارانتی شغل/جاب آفر

۱۵.۲.۱ تکمیل برنامه

  • ۱۰۰% برنامه با موفقیت (کسب امتیاز بالای ۸۰ در سیستم ارزیابی عملکرد گلرن) تکمیل شده است. در غیر اینصورت گلرن می تواند به صلاحدید خود در مورد اعطای گارانتی شغل/جاب آفر و یا لغو آن تصمیم گیری کند.
  • کاربر خودش از انجام تسک های شغلی انصراف نداده باشد.

۱۵.۲.۲ تکمیل پرداخت‌ها

  • کاربر مبالغ مرتبط با برنامه را به‌طور کامل و به صورت یکجا پرداخت کرده است؛
    نکته: اگر ایشان هرگونه وامی برای پرداخت برنامه گرفته باشد، سود وام توسط گلرن قابل استرداد نیست و گلرن صرفا اصل مبلغ پرداختی را عودت می دهد؛

۱۵.۲.۳ شرایط خاص کاربر

  1. حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۴۰ سال سن برای استخدام در ایران داشته باشد.
  2. حداقل ۲۲ سال و حداکثر ۴۵ سال سن برای مهاجرت کاری داشته باشد.​
  3. در زمان جستجوی کار دانشجو نباشد و حداقل مدرک دیپلم یا معادل آن را دارا باشد. (برای جاب آفر خارج از کشور حداقل مدرک لیسانس الزامی است)
  4. برای استفاده از گارانتی شغل، در یک منطقه پر جمعیت شهری با جمعیت حداقل ۵۰۰ هزار نفره زندگی می کند (یا شرایط نقل مکان به هر شهری را دارد). *صرفا برای مشاغل حضوری
  5. برای طیف گسترده ای از موقعیت های شغلی آماده باشد.(تمام وقت، پاره وقت، پروژه ای، حضوری یا غیر حضوری)
  6. شرط تجربه کاری قبلی:‌ حداقل ۲ سال به طور پیوسته در یک محیط کاری یا آکادمیک از نرم افزار های آفیس، ابزارهای گرافیگی، ابزارهای برنامه نویسی و ابزارهای مدیریت پروژه و ارتباطات استفاده کرده است. این شرط برای گارانتی جاب آفر ۳ سال است. این تجربه کاری در هر حوزه ای چه با سابقه بیمه و چه بدون آن با معرفی حداقل یک رفرنس مورد تایید است.
  7. برای درخواست استفاده از گارانتی جاب آفر، باید حداقل به یک زبان به ویژه زبان انگلیسی گفتاری و نوشتاری در حد “Business Fluent” مسلط باشید، برای این منظور ارایه مدرک زبان الزامی نیست(مگر اینکه سفارت آن کشور مدرک زبان و سایر مدارک مربوط به دریافت ویزای کاری را الزامی کرده باشد) و تایید منتور شغلی کافی است.
  8. برای گارانتی جاب آفر بایستی حین برنامه به طور کامل آماده ریلوکیت و مهاجرت کردن باشد. به ویژه تمامی مدارک مورد نیاز را آماده کرده، ترجمه و در صورت لزوم لگال کرده باشد.​
  9.  تمامی مراحل استخدام شرکتی که برایش درخواست همکاری ارسال می کند را بدون مشکل پشت سر بگذارد و هر گونه بررسی پیشینه مرتبط و مدارک مورد نیاز را برای آنها ارسال کند.

۱۵.۲.۴ جستجوی کار

۱- کاربر ارتباط مستمر و حرفه ای را با منتور شغلی خود حفظ می کند، از جمله:

  • به تماس/ایمیل/پیام منتور شغلی در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ می دهد.
  • در طول دوره ۸ تا ۱۲ ماهه پس از پایان برنامه با منتور شغلی خود در مورد پیشرفت خود یک هفته در میان بررسی کرده است. اینکار باید از طریق تلفن/تماس ویدیویی یا کتبی از طریق ایمیل انجام شود.
  • رزومه (CV) و Cover letter خود را با مهارت های جدید خود به روز کرده و آنها را به تایید منتور شغلی رسانده است. هرگونه به روز رسانی/بازبینی عمده در محتوا، قالب یا طرح رزومه/رزومه باید از قبل با منتور شغلی هماهنگ شود.
  • پروفایل خود را در لینکدین یا سایت مشابه دیگری که توسط منتور شغلی اش تایید شده را به روز کرده است و نمایه توسط منتور شغلی نیز بررسی و تایید شده است.

۲- کاربر به صورت کاملا فعال به جستجوی کار می پردازد و همچنین:

  • برای حداقل ۵ شغل متناسب در هفته به صورت اختصاصی شده درخواست ارسال کند. و در هر ماه حداقل ۴ مصاحبه به صورت حضوری، چت تصویری یا تماس تلفنی انجام دهد.(۱۶۰ ارسال رزومه موفق و ۳۲ مصاحبه شغلی در طی ۸ ماه)
  • برای جاب آفر به صورت متوسط اقدام به ارسال حداقل ۳۰ درخواست در ماه می کند و حداقل در ۲ مصاحبه شغلی در ماه نیز شرکت می کند(۳۶۰ ارسال رزومه موفق و ۲۴ مصاحبه شغلی در طی ۱۲ ماه).​
  • کلیه مدارک و مستندات را به صورت کتبی به منتور شغلی خود ارایه کند. (اسکرین شات ها، و/یا تبادل ایمیل با کارفرمایان و…)
  • در ساخت شبکه برای خود فعال باشد و حداقل با ۲۰۰ نفر در ماه در لینکدین کانکشن ایجاد کند. که شامل ارسال ایمیل، پیام‌های لینکدین، و شرکت در جلسات و کنفرانس‌ها می‌شود.
  • پروفایل هایی را در حداقل دو جاب بورد مانند: جابینجا، جابویژن، ایران تلنت، indeed, Monster، Linkedin یا Stack Overflow ایجاد کرده است، و این نمایه توسط متخصص شغلی بررسی و تایید شده است.
  • بایستی مهارت های خود را از طریق حداقل ۵ پروژه/ نمونه کار در یک پلتفرم مورد تایید، یا وب سایت شخصی در عرض ۲ ماه پس از تکمیل برنامه به کارفرمایان بالقوه عرضه کند.
  • به کارفرمایان و/یا آگهی‌های شغلی که توسط خود گلرن به صورت جداگانه به ایشان معرفی شده‌اند، ظرف ۷۲ ساعت با تکمیل یک درخواست پاسخ می‌دهد. اگر کاربر تصمیم بگیرد که نمیتواند برای آن موقعیت شغلی درخواست کند، ابتدا باید در بازه زمانی ۷۲ ساعته، توجیه کافی(غیر از مشکلات شخصی و خانوادگی) را به مدیر برنامه ارائه دهد.
  • برای گارانتی جاب آفر در صورت نیاز دوره های آموزشی مربوطه را طی می کند و گواهی های مرتبط را نیز دریافت خواهد کرد.(دوره های فارسی و معتبرترین دانشگاهها و شرکت های ایرانی مناسب جاب آفر نیست و بایستی گواهی نامه ها صادره از شرکت های بین المللی نظیر: لینکدین، مایکروسافت، گوگول و… باشند.​

تبصره مهم:‌در صورتیکه  کاربر حداکثر ۲ مورد از شرایط فوق را نداشته باشد، گلرن می تواند به صلاحدید خود و به صورت یکطرفه در مورد ارایه گارانتی تصمیم گیری کند. در این مورد جهت اطمینان و پیش از درخواست گارانتی شغل/جاب آفر با گلرن تماس بگیرید.

۱۵.۲.۵ شرایط خاص استخدام شدن یا «شغل». در این حالت کاربر:

  • نتوانسته است تا پایان برنامه با ارایه تمامی مستندات و انجام اقدامات فوق هیچ گونه شغلی پیدا کند. یا در شغلی مشغول به کار شده است که با بیش از ۶۰ ساعت کار ماهانه، در طی ۶ ماه کار کردن هیچ گونه دستمزدی نداشته باشد. در این حالت درخواست گارانتی شغل/جاب آفر مورد قبول واقع می شود.
  • قبلاً به دلایل شخصی هیچگونه پیشنهاد شغلی متناسب با عرف بازار کار را، در این زمینه در طول دوره جستجوی شغل رد نکرده است. در این حالت درخواست گارانتی شغل/جاب آفر رد می شود.
  • استخدام خود گلرن نشده است. در این حالت درخواست گارانتی شغل/جاب آفر رد می شود.

۱۵.۲.۶ مراحل و الزامات انجام بازپرداخت

  • کاربر پس از درخواست بازپرداخت، یک مصاحبه خروج ۱ ساعته را با یکی از کارکنان تیم منتورینگ شغلی تکمیل کرده است.
  • کاربر باید صراحتاً از طریق ایمیل رسمی این بازپرداخت را به صورت کتبی به همراه تمامی مستندات خود از گلرن درخواست کند. پیام باید ظرف ۳۰ روز پس از پایان دوره جستجوی شغل توسط گلرن دریافت شود. دوره جستجوی شغل ۸ ماه پس از تکمیل تمام برنامه های منتورینگ است. عدم ارائه به موقع درخواست گارانتی شغل در این مدت، هرگونه ادعای بازپرداخت طبق بخش ۱۵ را باطل می کند.
  • گارانتی شغل فقط یک بار می تواند برای هر کاربر / منتی اعمال شود.

۱۵.۳ اثرات پس از بازپرداخت:

  • بازپرداخت مبلغ برنامه، منهای هر گونه تخفیف و پرداختی است که گلرن به کاربر داده است. به عبارت دیگر گل ارن صرفا مبلغی که کاربر به حساب شرکت واریز کرده است را به ایشان عودت می دهد(نه بیشتر و نه کمتر)
  • کاربرانی که مشمول دریافت بازپرداخت می شوند، دسترسی به تمامی جزییات، منابع و منافع برنامه گلرن را به صورت فوری از دست خواهند داد. و تا ۳ سال پس از این تاریخ حق ندارند در رزومه، شبکه های اجتماعی و… نامی از گلرن و شرکت برده و نمونه کارها و پروژه هایی که در طی مدت برنامه انجام داده اند را بایستی از رزومه و سوابقشان به طور کامل حذف نمایند. در غیر اینصورت و پس از اثبات این موضوع به هر نحو مقتضی، کاربر بایستی ۳ برابر مبلغ برنامه را به عنوان خسارت پرداخت کند.

۱۶. سیاست حفظ حریم خصوصی

برای هرگونه سوال یا نگرانی در مورد حفاظت از داده های شخصی کاربران، کاربران می توانند با ایمیل رسمی گلرن و یا مدیر برنامه در تماس باشند.

۱۷. شرایط اعمال تغییرات در قرارداد 

۱۷.۱ گلرن حق تغییر یا جایگزینی هر یک از این شرایط را در هر زمان تحت شرایط زیر برای خود محفوظ می دارد (” تغییرات”): گلرن اصلاحات مربوطه را به کاربران اطلاع خواهد داد. و با این کار این تغییرات لازم الاجرا می شود. در صورتی که کاربر ظرف ۱ هفته پس از دریافت اطلاعیه تغییر، پاسخی ارایه نکند، این تغییر توسط کاربر پذیرفته شده تلقی می شود. در صورتی که کاربر مخالف تغییرات در قوانین و ضوابط باشد، گلرن حق دارد ادامه همکاری های بعدی را با کاربر نپذیرد.

۱۷.۲ گلرن همچنین حق دارد در صورتی که شرطی نامعتبر تشخیص داده شود، تغییراتی در این شرایط ایجاد کند. (به طور مثال در صورت تغییر در الزامات قانونی یا تصمیمات قضایی) در صورتی که این تغییرات بر روی یک یا چند مورد از این شرایط تأثیر بگذارد، گلرن شرایط جدید را بر قراردادهای موجود نیز اعمال، تمدید یا جایگزین می کند. البته تا جایی که کاربر به دلیل شرایط تغییر یافته در قرارداد، لازم نباشد هزینه و یا پرداخت بیشتری را به اجبار قبول کند.

۱۷.۳ در صورتیکه کاربر بخواهد تغییری در برنامه خود ایجاد کند(قبل و یا حین برنامه) بایستی شرایط مد نظرش را از طریق ایمیل رسمی به اطلاع برساند. تا پس از بررسی نتیجه به ایشان اطلاع داده شود. در این حالت ممکن است طبق شرایط جدید(در صورتیکه این شرایط درخواستی مورد تایید گل ارن باشد) جزییات برنامه ایشان شامل تعداد و جزییات تسک ها، مدت زمان برنامه، مبلغ برنامه و سایر شرایط دچار تغییر شوند که طبیعتا صرفا در صورت تایید کاربر این شرایط جدید اعمال می گردند. و در صورت عدم تایید ایشان برنامه با شرایط پیش فرض خود ادامه خواهد یافت یا شروع می گردد.

۱۸. موارد متفرقه

۱۸.۱ این شرایط تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. برای قراردادهایی با هدفی که نمی‌توان آنها را عمدتاً به فعالیت حرفه‌ای یا تجاری کاربر اختصاص داد، این قوانین فقط تا جایی اعمال می‌شوند که مقررات اجباری در کشور حمایت شود.
۱۸.۲ در صورتی که در شرایط خاصی و یا با رای مراجع قانونی داخلی و بین المللی، بخش‌ها یا عباراتی از این شرایط نامعتبر شود، قسمت‌های باقی‌مانده این شرایط همچنان معتبر باقی می مانند. اگر مقررات جدید (تحت این بند ۱۸.۲) برای یکی از طرفین شرایط غیر معمولی را ایجاد کند، با توافق طرفین، قرارداد فعلی به طور کلی بی اعتبار خواهد شد و لازم است مجددا قرارداد جدیدی تنظیم گردد.
۱۸.۳ زبان پیش فرض قرارداد فارسی است.

۱۹. دسترسی به برنامه

۱۹.۱ دسترسی
کاربران به صورت محدود به پلتفرم برنامه و هرگونه به‌روزرسانی در زمان برنامه ای که در آن ثبت‌نام شده‌اند، انجام می‌شود، دسترسی خواهند داشت. به منتی ها اجازه دسترسی مادام العمر به برنامه های جدیدتر یا نسخه های برنامه هایی که در ابتدا در آنها ثبت نام نکرده اند، داده نخواهد شد. جزییات برنامه ها ممکن است در طول زمان با تغییر، اضافه یا حذف تسک ها، تغییر کنند. به این ترتیب، ذخیره و حفظ سوابق همه کارهای شخصی از برنامه بر عهده خود کاربر است. گلرن حق حذف دسترسی کاربران پس از پایان برنامه را برای خود محفوظ می دارد.

۲۰. دستورالعمل ارتباطات و جلسات

۲۰.۱ سیاست ارتباطات گل اِرن 

گلرن ایجاد جامعه ای امن و متمرکز برای انجام منتورینگ را برای همه منتی ها، منتورها، سازمان و اشخاص ثالث را تضمین می کند. کاربران موافقت می کنند که از خط مشی ارتباطات گلرن پیروی کنند، که شامل منع موارد زیر است:

  • هرگونه ارتباط نامناسب حاوی زبان و محتوای ذکر شده در کد رفتار و ارزش های ما را؛
  • ارسال پیوندها/تبلیغات محصولات/خدمات که می تواند جایگزین هر بخشی از تجربه منتورینگ در گلرن شود.
  • فعالیت های تجاری مانند خرید و فروش؛
  • تبلیغ رفتارهای غیرقانونی
  • انجام هرگونه رفتار سیاسی مثبت و منفی

کاربرانی که خط مشی ارتباطات را نقض می کنند ممکن است توسط گلرن، از برنامه خود خارج شوند. به بخش ۸.۲ مراجعه کنید.

 ۲۰.۲ دستورالعمل جلسات در گل اِرن 

براساس قوانین حرفه ای و سخت گیرانه تعریف شده برای اعضای تیم گل اِرن(به هدف رعایت احترام و ارزش انسانی همراهانمان)، لطفا پیش از شرکت در جلسات، دستورالعمل زیر را مطالعه و موارد ذکر شده را رعایت فرمایید:

۱. حتما با لپتاپ یا PC در جلسات حاضر شوید و از اتصال تصویر، صدا و پایداری اینترنت تان مطمئن شوید؛ 

۲. حتما سوالات، چالش ها و موضوعاتی که قرار است در جلسه مطرح کنید، را حداقل ۱۲ ساعت پیش از جلسه برای اعضای جلسه به ویژه منتورتان ایمیل فرمایید(این بند شامل جلسه ارزیابی روانشناسی اولیه نمی شود)؛

۳. بایستی راس ساعت انتخاب شده در جلسات حضور پیدا کنید. در غیر اینصورت طرف مقابل می تواند به صورت یکطرفه و بدون تنظیم جلسه مجدد، تصمیم به لغو جلسه با شما بگیرد. 

۴. در صورتی که امکان حضور در جلسه را نداشتید، برای لغو جلسه حتما حداقل ۱۲ساعت قبل از جلسه، شرایط خود را با سایر حاضرین (از طریق ایمیل و پس از آن تماس تلفنی) مطرح کنید، در غیر این صورت امکان تنظیم مجدد جلسه را نخواهید داشت.

۵. جلسه به منظور مطرح کردن صحبت های ارزشمند شما، با سایر اعضای تیم عملیات ضبط می گردد و این احتمال وجود دارد که تمام یا بخشی از آن در فضاهای آنلاین مرتبط با معرفی گل اِرن(از جمله وب سایت، لینکدین و سایر فضاها) به اشتراک گذاشته شود.

تبصره۱. این بند شامل جلسات روانشناسی نمی شود.

تبصره۲. در صورت تمایل به اجرا نشدن بند ۵ برای جلسات توسعه فردی و جلسات مرتبط با مطرح کردن درخواست های خصوصی، الزامی ست که از طریق ایمیل این درخواست را با مدیر برنامه ها ارسال کنید.

 

آخرین ویرایش:‌ آبان ماه ۱۴۰۲ (Nov 2023)