دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ

 Digital Marketing Apprenticeship  

درباره دوره

در دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ، قرار است که شما با انجام حداقل 2 پروژه پایلوت و تمرین های مختلف به مجموعه ای از  مهارت های مورد نیاز برای شغل دیجیتال مارکتینگ، دست پیدا کنید.
بعد از این دوره کارآموزی، شما توانایی انجام بخش های مختلف دیجیتال مارکتینگ را خواهید داشت و برای ورود به دنیای کار به عنوان یک دیجیتال مارکتر جنرال آمادگی کامل را پیدا خواهید کرد.

در پایان این دوره دو حالت بوجود خواهد آمد:
1. به عنوان نیروی آماده به کار توسط گلرن به بازار کار معرفی خواهید شد.
2. در پایان همین دوره به عنوان یک دیجیتال مارکتر جنرالیست به کار معرفی می شوید.

دیجیتال مارکتینگ دقیقا چیست؟

دیجیتال مارکتینگ در واقع به کسب و کارها کمک میکند تا با استفاده از بسترهای دیجیتالی، بازاریابی محصول و خدمتشان را انجام دهند. این بسترها شامل وبسایت، سوشال مدیا، اپلیکیشن ها و هر ابزار دیگر دیجیتالی است. در فضای مجازی هر تاثیری که روی شما گذاشته میشود، از جلب توجهتان تا آخرین مرحله که دریافت خدمت یا محصول هست، توسط دیجیتال مارکتینگ برنامه ریزی شده است. جالب این جاست که این حوزه شامل مباحث و رشته های مختلفی ازجمله مارکتینگ، روانشناسی مخاطب، تولید و مدیریت محتوا و… می باشد.

آینده و مسیر شغلی یک دیجیتال مارکتر

ما بررسی روند جذب نیروی شرکت ها و همچنین از طریق صحبت با مدیران سازمان ها متوجه شده ایم که تقاضای نیرو برای شغل دیجیتال مارکتینگ روز به روز زیاد تر می شود و کسب و کارهای بیشتری در این وزه اقدام به تیم سازی و جذب متخصص می کنند.. نکته جالب دیگر اینکه با توجه به روند پر سرعت دیجیتالی شدن، دورکاری و کارهای پروژه ای در این حوزه نیز از شرایط خوبی برخوردار است و میتواند منجر به درآمد بدون استخدام شدن نیز شود.

متخصصان این حوزه در دنیا به صورت دائم در حال به روز رسانی و بهبود فرایندای آن هستند که این نکته باعث می شود که یک دیجیتال مارکتر همواره در حال توسعه دانش و تخصص خود باشد و از تکرار و یکنواختی فاصله بگیرد.
مسیر شغلی این رشته از کارآموزی شما شروع شده و سپس شما با ورود به دوره ی کارآموزی دیجیتال مارکتینگ مهارتهای لازم رو یاد گرفته و میتوانید تبدیل به یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ شوید. شما سپس میتوانید توی در برخی از سرفصل های این حوزه عمیق تر شوید و با افزایش سطح مهارت خود به متخصص آن حوزه (مثلا سئو، ویدئو مارکتینگ، تولید محتوا، پرفورمنس مارکتینگ و …) تبدیل شوید.

چرا دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ گلرن؟

 

 این دوره شامل محیطی است که کاملا محیط کار واقعی را برای شما به نمایش میگذارد. کارتیمی، چالش ها، پروژه ها و … همه اینا مواردی هستند که در کنار آموزش تئوری و اولیه تجربه میکنید. این دوره روحیه جست و جوگرانه شما را تقویت کرده و سازگاری با چالش های واقعی را به شما هدیه میدهد. در دوره ی کارآموزی دیجیتال مارکتینگ، باید صفر تا صد ساخت و پیاده سازی یک وب سایت را انجام دهید و یاد میگیرید که چگونه سایت را سئو کنید. مدیریت صفحات شبکه های اجتماعی و روش های موفق سازی آنهار را یاد میگیرد و میزان رسیدن به اهداف مارکتینگی خود را میسنجید. 

نیم نگاهی به دوره

مقدمات و تحلیل
بیزینس مدل، بوم مدل کسب و کار، بایر پرسونا، تحلیل رقبا، اصول مارکتینگ، سفر مشتری و قیف فروش
تحقیقات بازار دیجیتال
اصول تحقیقات بازار، انواع پرسشنامه، کار با فرم سازهای آنلاین، سناریوی تحقیق
سوشال مدیا مارکتینگ
راه اندازی پیج اینستاگرام و لینکدین، برنامه ریزی محتوای سوشال، تولید محتوای سوشال، کپشن نویسی و تبلیغات در سوشال مدیا
طراحی سایت وردپرس
هاست و دامنه، طراحی با المنتور، کار با فرم ساز، درگاه پرداخت
مقدمات سئو
تولید محتوای متنی، سئو on-page, off-page و تکنیکال
تولید محتوای تصویری
کار با نرم افزار Adobe XD، آشنایی با نرم افزار Adobe Illustrator
تصویر برداری و فیلم برداری
کار با دوربین حرفه ای، سناریو نویسی، دکوپاژ، میزانسن
تدوین ویدئو
آشنایی و تدوین ویدئو در نرم افزار Adobe Premiere
ابزارهای گوگل
آشنایی با Google Ads، Google Search Console، Google Analytics، Google Trends
کمپین های تبلیغاتی
تبلیغات کلیکی، تبلیغات بنری، پنل های اسم ام اس، پنل های ایمیل مارکتینگ، رپورتاژ خبری
مارکتینگ پلن
دسته بندی مشتریان، بودجه بندی و تدوین برنامه بازاریابی
شاخص های ارزیابی
شاخص های ارزیابی موفقیت بازاریابی، نرخ های تبدیل بازاریابی دیجیتال

چه طور باید در دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ شرکت کنیم؟

اگر فکر میکنید به شرکت در دوره ی کارآموزی دیجیتال مارکتینگ علاقه دارید، اصلا نگران این نباشید که رشته تحصیلیتان مرتبط نیست و یا تجربه خاصی در این زمینه ندارید. اینجا در گلرن فارغ از تمام تجربیات گذشتتان از شما تست های مختلف استعدادیابی و شخصیت شناسی گرفته می شود تا متناسب بودن شما با دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ و یا حوزه های دیگر مشخص شود. 

بعد از مطالعه شرایط و سرفصل های مربوط به دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ گلرن میتوانید فرم مربوط به درخواست کارآموزی را تکمیل کنید. در اسرع وقت، تماس تلفنی از طرف گلرن با شما گرفته شده و قرار مصاحبه تنظیم میشود. 

منتورهای دوره

فرشاد عرب منتور دوره کارآموزی برنام نویسی فرانت اند

فرشاد عرب

تحلیل گر و توسعه دهنده کسب و کار مدیرعامل شرکت موتور توسعه نیمو

امین سلیمیان

مدیرعامل شرکت گلرن، مشاور مارکتینگ سازمانی

علی حیدرپور

هم بنیانگذار استودیوی فیلمسازی آرا و منتور محتوای ویدئویی

امیر آذری

مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ افراک و منتور گوگل ادز

امین اسدی

متخصص UI

پیمان اصلانی

هم بنیانگذار شرکت اپتو و منتور وردپرس

محمدرضا طاهری منتور دوره کارآموزی برنام نویسی فرانت اند

محمد رضا طاهری

متخصص HTML, CSS و JavaScript

محمد نظری​

منتور محتوای صوتی و تصویری

دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ

تومان 5/5 میلیون
  • 5 ماهه پارت تایم(حضوری)
  • به همراه انجام حداقل 2 پروژه واقعی
  • دسترسی دائم به تمامی منتورها
با پروژه

پروژه واقعی (اضافی)

تومان1500000
تومان 800 هزار از ماه چهارم
  • 1 پروژه با خروجی و تسک های مشخص
  • همراه قرارداد و منتورینگ
  • گواهی حسن انجام کار
با حقوق

معرفی به کار

تومان3500000
تومان 2/4 میلیون
  • معرفی به حداقل 5 شرکت جهت مصاحبه
  • منتورینگ رزومه نویسی و مذاکره شغلی
  • بازگشت وجه در صورت عدم معرفی به کار
قطعی

داستان کارآموزان دوره دیجیتال مارکتینگ گلرن

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو