به یک مسیر یادگیری در مورد دسته بندی، مواد و متریال بازاریابی و راهاندازی کمپینها برای مخاطبان مختلف، و حتی کار با هوش مصنوعی برای خودکارسازی، دست پیدا می کنید.
مهارت های فنی هر بازاریاب بزرگ را در خود ایجاد میکنید. ابزارهایی را برای ایجاد کمپین، استراتژی، تحقیق و برندسازی، با استفاده از WordPress، Canva، MailChimp و موارد دیگر بکار می برید.
با تیمی از کارشناسان فعال صنعت کار کنید که پروژه ها و مسیر آموزشی شما را متناسب با سطح شما و نیاز بازارکار انتخاب می کنند.
بین جلسات منتورینگ و آموزشی خصوصی و منظمی که با منتورهایتان برگزار می کنید. تجربه کار در دنیای واقعی را با یک نمونه کار برجسته و فرصت کسب آموزش های عملی کارآموزی به دست آورید.
وارد دنیای بازاریابی شوید و شغلی را که دوست دارید، با راهنمایی متخصص های حرفه ای بدست آورید، و در بازارکار بدرخشید.
مهارتهای فردی ضروری مانند مدیریت کار، پروژه و کار تیمی را تمرین می کنید و انگیزه تان را تا انتهای مسیر تبدیل شدن به کارشناس علم داده حفظ کنید.
از همان ابتدا شروع به انجام تسک/پروژه متناسب با سطحتان می کنید
یادگیری حین کار در کنار افراد خبره، به صورت پاره وقت یا تمام وقت
در کنار منتورها و متخصصانی با ۵ + سال تجربه و دانش فنی عمیق
بازاریابان دیجیتال در زمینه وسیعی، از درک روند و ترندهای بازار، الگوهای خرید، تا برندسازی برای ایجاد کمپین های سفارشی برای مخاطبان مختلف، کار می کنند. آنها مهارت های سخت تحلیل و تحقیق را با مهارت های نرم همدلی و ارتباط ترکیب می کنند تا جای خود را در هر کسب و کار و بازاری باز کنند.
علیرغم ورود هوش مصنوعی و اخراج های بزرگ کارشناسان تکنولوژی، موقعیت های بازاریابی دیجیتال همچنان در حال افزایش است. لینکدین اخیراً نقشهای «متخصص بازاریابی دیجیتال» را به عنوان ششمین موقعیتهای پرتقاضا معرفی کرده است.
انتخاب بین دورکاری و حضوری از مزایای اصلی کارهای تکنولوژی محورست. دیجیتال مارکتینگ حرفه ای خلاقانه، انعطاف پذیر که این فرصت را برای شما مهیا میکند که حتی ترکیبی ازین دو را تجربه کنید.
زمانی که در عمل با پروژه ها/تسک ها دست و پنجه نرم می کنید در تمام این مسیر مدیر برنامه و منتور در کنار شما هستند،نکته های مهمی را در اجرا فرا می گیرید که هرگز در بارها تمرین و مطالعه نمی توانستید آنها را بیابید.
در مورد کانال های مختلف بازاریابی دیجیتال و نحوه شکستن استراتژی بازاریابی دیجیتال بیاموزید.
در مورد مهارت ها و آموخته های خود و نحوه اعمال آنها در حرفه بازاریابی دیجیتال فکر کنید. سپس، اهدافی را برای آینده خود به عنوان یک بازاریاب دیجیتال تعیین کنید.
یک شخصیت خریدار ایجاد کنید و تحقیقات رقیب را برای اطلاع از توسعه یک نام تجاری انجام دهید.
عملکرد کمپین خود را تجزیه و تحلیل کنید و نتایج را با شاخص های عملکرد کلیدی خود (KPI) مقایسه کنید. بیاموزید که چگونه از داده ها بینش استخراج کنید تا بهترین توصیه های استراتژی آینده را ارائه دهید.
مفهوم برندسازی را بررسی کنید و یک برند و ارزش پیشنهادی منحصر به فرد برای کسب و کار خود طراحی کنید.
در مورد اهمیت مهارت های ارتباطی در بازاریابی دیجیتال بیاموزید و یک ارائه در مورد کمپین خود برای سهامداران تهیه کنید.
یاد بگیرید که چگونه یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی را برنامه ریزی کنید.
یاد می گیرید که نتایج تجزیه و تحلیل خود را به روش های قانع کننده ای ارائه دهید و این نتایج را به درستی گزارش کنید.
نحوه ایجاد محتوای مارک دار برای اینستاگرام و راه اندازی کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی را کشف کنید.
کدام کاربرد علم داده برای شما جذاب تر است؟ مسیر خود را در دنیای علم داده، شفاف تر می کنید.
Design A One-Page Marketing Plan
Designing a one-page marketing plan for a repair tools store website.
Completion of 50 order registration forms on the website for the sale of repair equipment and tools
تقریبا از ماه سوم دوره پروژه/تسک های شما تخصصی تر می شود تا بیشتر با طرز کار، فرآیندها و ابزارهایی که متخصصان بازاریابی دیجیتال هر روز استفاده می کنند آشنا شوید. در تمام این مسیر لذتبخش رشد حرفه ای در خلال انجام پروژه/ تسک هایتان از دستارودهای زیر بهره مند خواهید شد:
سفر بازاریابی دیجیتال خود را با بازاریابی محتوا شروع کنید. اصول بازاریابی محتوا دیجیتال، تحقیقات بازار هدف، برندسازی و شناخت پرسونای خریدار، وبلاگ نویسی، یادگیری در مورد شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) از جمله مهارتهایی ست که روی آنها کار میکنید.
به بازاریابی پرداختی(Paid Marketing) و ایجاد تبلیغات میپردازید. از طریق ایجاد تبلیغات یکتانت/تپسل، ایجاد تبلیغات گوگل، تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات، بهینه سازی عملکرد و تست A/B، و پس از آن نگارش گزارش عملکرد و مطالعه موردی و تجزیه و تحلیل این گزارش، برخی از اولین کمپین های پولی خود را راه اندازی کنید و یاد بگیرید که چگونه نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید.
در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و Google Analytics بیاموزید.SEO درون صفحه(On-Page)، سئو خارج از صفحه(Off-Page)، گوگل آنالیتیکس(Google Analytics)، و حتی تفسیر و گزارش داده ها چیزهایی ست که روی آنها کار میکنید.
از طریق افزایش مهارتهای خود در شناخت معیارهای بازاریابی چند کاناله، تجزیه و تحلیل عملکرد کانال، تجزیه و تحلیل همبستگی بین کانالی، ایجاد و ارائه یک استراتژی چند کانالی، مدیریت پروژه برای بازاریابان دیجیتال، و موارد دیگر،یاد بگیرید که چگونه داده ها را از کانال های مختلف تجزیه و تحلیل کنید و چگونه از این یافته ها برای همکاری با دیگران برای ایجاد یک استراتژی برد-برد برای برند خود استفاده کنید.
برای برنامه ریزی و راه اندازی کمپین بازاریابی ایمیلی برای اولین پروژه خود، اصول بازاریابی ایمیلی، شیوه نگارش برای بازاریابی ایمیلی، طراحی ایمیل و راه اندازی کمپین را در عمل یاد میگیرید.
ایجاد لندیگ پیج، راه اندازی وب سایت
رسانه های اجتماعی را به عنوان یکی از پروژه های خود، برای توسعه استراتژی های کار با مشتریان جدید یاد میگیرید. مهارت طراحی یک استراتژی بازاریابی رسانههای اجتماعی، برنامهریزی محتوا و تقویمها، برندسازی رسانههای اجتماعی، ارتباط با مشتری، ایجاد محتوای رسانههای اجتماعی، ایجاد محتوای ویدئویی، مدیریت ارتباطات، و استراتژیهای رشد را در عمل تجربه میکنید.
Improving the ranking of artificial grass is that improving the ranking leads to an increase in clicks and ultimately an increase in sales and an increase in the employer’s income
Improving the ranking of artificial grass word on Fartak Design website
Correctly planning the path of customers, setting important events
Sales PerforGoogle Analytics version GA4mance Analysis
Registration of 200 people on the site
۸۰۰% increase in the traffic of an educational website
در طی دوره کارآموزی خصوصی دیجیتال مارکتینگ به کمک منتورهایتان کار با ابزارها، مهارتها و تکنولوژی های پرکاربرد روز دنیا را در قالب تسک/پروژه ها تجربه می کنید.
Content marketing
Content creation
SEO
Google Search Console
Copywriting
Social media skills
Video marketing
Canva
Mailchimp
Adobe tools
WordPress
Elementor
Woocommerce
UI Design
UX Design
HTML, CSS(On demand)
Figma
Customer Relationship Management(CRM)
Hubspot
Conversion rate optimization(CRO)
Data analytics
Google Analytics
Hotjar
Lead Scrape
Email Marketing
Project management
Communication skills
Asana – Trello
Business Model
Business Canvas Model
One-Page Marketing Plan
Miro
Google Ads
Google Docs
زمانی که در عمل با پروژه ها/تسک ها دست و پنجه نرم می کنید در تمام این مسیر مدیر برنامه و منتور در کنار شما هستند،نکته های مهمی را در اجرا فرا می گیرید که هرگز در بارها تمرین و مطالعه نمی توانستید آنها را بیابید.
در مورد کانال های مختلف بازاریابی دیجیتال و نحوه شکستن استراتژی بازاریابی دیجیتال بیاموزید.
یک شخصیت خریدار ایجاد کنید و تحقیقات رقیب را برای اطلاع از توسعه یک نام تجاری انجام دهید.
مفهوم برندسازی را بررسی کنید و یک برند و ارزش پیشنهادی منحصر به فرد برای کسب و کار خود طراحی کنید.
یاد بگیرید که چگونه یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی را برنامه ریزی کنید.
نحوه ایجاد محتوای مارک دار برای اینستاگرام و راه اندازی کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی را کشف کنید.
در مورد مهارت ها و آموخته های خود و نحوه اعمال آنها در حرفه بازاریابی دیجیتال فکر کنید. سپس، اهدافی را برای آینده خود به عنوان یک بازاریاب دیجیتال تعیین کنید.
عملکرد کمپین خود را تجزیه و تحلیل کنید و نتایج را با شاخص های عملکرد کلیدی خود (KPI) مقایسه کنید. بیاموزید که چگونه از داده ها بینش استخراج کنید تا بهترین توصیه های استراتژی آینده را ارائه دهید.
در مورد اهمیت مهارت های ارتباطی در بازاریابی دیجیتال بیاموزید و یک ارائه در مورد کمپین خود برای سهامداران تهیه کنید.
یاد می گیرید که نتایج تجزیه و تحلیل خود را به روش های قانع کننده ای ارائه دهید و این نتایج را به درستی گزارش کنید.
کدام کاربرد علم داده برای شما جذاب تر است؟ مسیر خود را در دنیای علم داده، شفاف تر می کنید.
Design A One-Page Marketing Plan
Designing a one-page marketing plan for a repair tools store website.
Completion of 50 order registration forms on the website for the sale of repair equipment and tools
تقریبا از ماه سوم دوره پروژه/تسک های شما تخصصی تر می شود تا بیشتر با طرز کار، فرآیندها و ابزارهایی که متخصصان داده هر روز استفاده می کنند آشنا شوید. در تمام این مسیر لذتبخش رشد حرفه ای در خلال انجام پروژه/ تسک هایتان از دستارودهای زیر بهره مند خواهید شد:
سفر بازاریابی دیجیتال خود را با بازاریابی محتوا شروع کنید. اصول بازاریابی محتوا دیجیتال، تحقیقات بازار هدف، برندسازی و شناخت پرسونای خریدار، وبلاگ نویسی، یادگیری در مورد شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) از جمله مهارتهایی ست که روی آنها کار میکنید.
در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و Google Analytics بیاموزید.SEO درون صفحه(On-Page)، سئو خارج از صفحه(Off-Page)، گوگل آنالیتیکس(Google Analytics)، و حتی تفسیر و گزارش داده ها چیزهایی ست که روی آنها کار میکنید.
برای برنامه ریزی و راه اندازی کمپین بازاریابی ایمیلی برای اولین پروژه خود، اصول بازاریابی ایمیلی، شیوه نگارش برای بازاریابی ایمیلی، طراحی ایمیل و راه اندازی کمپین را در عمل یاد میگیرید.
رسانه های اجتماعی را به عنوان یکی از پروژه های خود، برای توسعه استراتژی های کار با مشتریان جدید یاد میگیرید. مهارت طراحی یک استراتژی بازاریابی رسانههای اجتماعی، برنامهریزی محتوا و تقویمها، برندسازی رسانههای اجتماعی، ارتباط با مشتری، ایجاد محتوای رسانههای اجتماعی، ایجاد محتوای ویدئویی، مدیریت ارتباطات، و استراتژیهای رشد را در عمل تجربه میکنید.
به بازاریابی پرداختی(Paid Marketing) و ایجاد تبلیغات میپردازید. از طریق ایجاد تبلیغات یکتانت/تپسل، ایجاد تبلیغات گوگل، تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات، بهینه سازی عملکرد و تست A/B، و پس از آن نگارش گزارش عملکرد و مطالعه موردی و تجزیه و تحلیل این گزارش، برخی از اولین کمپین های پولی خود را راه اندازی کنید و یاد بگیرید که چگونه نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید.
از طریق افزایش مهارتهای خود در شناخت معیارهای بازاریابی چند کاناله، تجزیه و تحلیل عملکرد کانال، تجزیه و تحلیل همبستگی بین کانالی، ایجاد و ارائه یک استراتژی چند کانالی، مدیریت پروژه برای بازاریابان دیجیتال، و موارد دیگر،یاد بگیرید که چگونه داده ها را از کانال های مختلف تجزیه و تحلیل کنید و چگونه از این یافته ها برای همکاری با دیگران برای ایجاد یک استراتژی برد-برد برای برند خود استفاده کنید.
ایجاد لندیگ پیج، راه اندازی وب سایت
: Task/Project 1 Scope
Improving the ranking of artificial grass word on Fartak Design website
: Task/Project Goal
Improving the ranking of artificial grass is that improving the ranking leads to an increase in clicks and ultimately an increase in sales and an increase in the employer’s income
Achievement: Skills & Knowledge
: Task/Project 2 Scope
Google Analytics version GA4
: Task/Project Goal
Correctly planning the path of customers, setting important events
Achievement: Skills & Knowledge
: Task/Project 3 Scope
۸۰۰% increase in the traffic of an educational website
: Task/Project Goal
Registration of 200 people on the site
Achievement: Skills & Knowledge
در طی دوره کارآموزی خصوصی دیجیتال مارکتینگ به کمک منتورهایتان کار با ابزارها، مهارتها و تکنولوژی های پرکاربرد روز دنیا را در قالب تسک/پروژه ها تجربه می کنید.
Email Marketing
Project management
Communication skills
Asana – Trello
Business Model
Business Canvas Model
One-Page Marketing Plan
Miro
Google Ads
Google Docs
Customer Relationship Management(CRM)
Hubspot
Conversion rate optimization(CRO)
Data analytics
Google Analytics
Hotjar
Lead Scrape
WordPress
Elementor
Woocommerce
UI Design
UX Design
HTML, CSS(On demand)
Figma
Content marketing
Content creation
SEO
Google Search Console
Copywriting
Social media skills
Video marketing
Canva
Mailchimp
Adobe tools
شما صرفا به دنبال یادگیری نیستید و ما این را به خوبی می دانیم بنابراین قرار است به سبک منتورینگ تسک محور، یک مسیر کاملا متفاوت را طی این دوره طی کنید…
پیش از شروع دوره، طی انجام ارزیابی و تعیین سطح مسیر شغلی و آموزشی مناسبتان توسط منتور و مدیر برنامه تان انتخاب می شود.
دوره به کمک متخصصین و منتورهای مسلط به نیازهای روز بازارکار و با هدف ارتقای مهارت های فنی شمابا تمرکز بر انجام پروژه های واقعی طراحی شده است.
یکی از تفاوت ها و مزایای کلیدی دوره کارآموزی خصوصی گل اِرن این است که موضوعات پروژه ها و مهارت های دوره براساس نیاز بازارکار، علاقمندی و سطح شما انتخاب می شوند.
پس از ارزیابی و تعیین سطح، مدیر برنامه با کمک منتورهایتان تسک/پروژه هایتان را تعیین می کنند تا از این طریق شما وارد دوره کارآموزی اختصاصی تان شوید.
منتورهای شما در حوزه های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ از فعالین و متخصصین این صنعت هستند و با پشتوانه سالها تجربه ای که دارند، مشوق شما هستند تا حتی از انتظارات و اهدافی که برای خودتان ترسیم کرده اید، فراتر بروید. آنها در طول مسیر، در حالی که شما روی پروژه های خود کار می کنید، بازخورد و راهنمایی فردی ارائه می دهند، اشکالات شما را بر طرف می کنند، تسک/پروژه های شما را انتخاب می کنند و سرفصل های آموزشی شما را نیز تعیین می کنند تا به توسعه مهارت های شما سرعت ببخشند.
یک متخصص بازاریابی دیجیتال در صنعت است که به راهنمایی و رشد نسل بعدی کارشناسان و مدیران بازاریابی دیجیتال علاقمند است. او با بیش از ۵ سال سابقه تخصصی افراد زیادی را در این شغل راهنمایی و منتورینگ کرده است. منتورتان آماده است تا با طراحی تسک/پروژه های واقعی، توانمندیهای شما را به چالش بکشد و با ارائه بازخوردهای کامل و عملی در مورد این پروژه ها، مهارتهایتان را در مورد کار با داده ها توسعه دهد.
یک مدیر پروژه است که به خوبی با شاخه های دیجیتال مارکتینگ و ضرورتهای فردی و مهارتهای آن آشناست و بیش از ۱۰ سال با افراد خبره این حوزه کار کرده است. او به مهارت های فردی مورد نیاز برای دستیابی به هدف و حفظ انگیزه شما مسلط است و اینجاست تا مسیر رشد حرفه ای تان را جدی تر و لذتبخش تر سپری کنید.
سبک منتورینگ اختصاصی و تسک محور گل اِرن با به کارگیری تکنیک های مدیریت پروژه و تلفیق آنها با منتورینگ شغلی و منتورینگ فنی میزان اثربخشی یادگیری را تا ۸۰ درصد بهبود داده است.
که متناسب با سطح، شرایط و اهدافتان مشخص می شوند.
تسک محور بودن این فرصت را به شما میدهد تا در عمل با داده های واقعی کار کنید.
روی موضوعاتی که دوست دارید کار می کنید؛ و شغل ایده آلتان را می سازید
در صنعت فناوری از دورکاری گرفته تا کار تیمی و گزارش نویسی را یاد می گیرید.
که منتورها غالبا به رایگان در اختیارتان قرار میدهند و حاصل سالها تجربه آنهاست.
حین جلسات منتورینگ با منتورهای با تجربه، آموزش خصوصی هم خواهید داشت.
مدیر برنامه تان هر لحظه از مسیر را ارزیابی و در صورت نیاز اصلاح می کند.
اگر دوره شما بیش از ۶ ماه طول بکشد، یک تاییدیه سابقه کار از شرکت دریافت می کنید.
منتی های گل اِرن هر یک با هدف متفاوتی به تیم ما می پیوندند. ممکن است این هدف، رشدو یادگیری باشد و یا استخدام در شرکتی معتبر در ایران و یا آماده شدن برای یک مهاجرت تحصیلی/کاری، و یا حتی مهاجرت استارتاپی.
مهم تر و ارزشمندتر این است که احساس کرده اند به افراد با تجربه و متخصص نیاز دارند تا با راهنمایی آنها، مهارت های فردی خود را در زندگی شخصی و کاری بهبود دهند، مهارت های فنی و تکنولوژی خود را افزایش دهند و دانش خود را در زمینه علاقمندی هایشان مدام به روز کنند.
میتونم تجربه ام از بودن در گل اِرن و دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ رو توی این چند جمله خلاصه کنم، تجربه و کار واقعی در عمل از همون اول راه، حل مسئله و چالش های بزرگ و کوچک در مورد هر چیزی مربتط با کار، یادگرفتن چطور پیدا کردن راه حل هر مسئله ای، هر روز یه چیز تازه یادگرفتن، و یک قدم به جلو برداشتن، یادگیری یه تغییره و تغییر یه فرآیند..."
شایان در این مسیر ۵ پروژه واقعی و سمپل را زیر نظر منتورهایش با موفقیت به پایان رساند. موفقیت در گل اِرن به معنای، تحویل حداقل ۸۰ درصد از خروجی ها پروژه، امتیاز بالای منتور به عملکرد، شیوه بکار گیری مهارت ها در حین انجام پروژه ها و پیگیری، جستجوگری و اشتیاق برای یادگیری
Registration of 400 people on the company’s website
User/customer journey design and analytical dashboard according to key indicators
به خاطر خصوصی بودن دوره، پیش از ورود نیازی به گذراندن تحصیلات و یا دوره آموزشی مرتبط با علم داده ندارید. با اینحال برای اینکه اطمینان حاصل کنید که دوره مناسب شماست یا خیر می توانید همین الان با ما تماس بگیرید یا از طریق تکمیل فرم راهنمای ورود (از اینجا) شرایط خود را با ما درمیان بگذارید تا راهنمایی دقیق تری از کارشناسان ما دریافت کنید.
این برنامه نیازمند تعهد و آمادگی کافی است. شما باید آمادگی داشته باشید که حداقل ۲۰ تا ۳۰ ساعت در هفته را به انجام تسک هایتان اختصاص دهید تا بتوانید پروژه ها/تسک های هر ماهتان را تکمیل کنید.
اگر در حال خواندن کتاب ها و پست های وبلاگ در مورد انواع مختلف بازاریابی دیجیتال هستید، این شروع خوبی است. البته اگر مطمئن نیستید که شغل دیجیتال مارکتینگ واقعاً برای شما مناسب است، می توانید:
به ویژه اگر شما در برنامه منتورینگ مهاجرت کاری ما شرکت کرده اید بهتر است در نوشتار و گفتار (ترجیحا انگلیسی) در سطح B1 یا بالاتر باشید.
رایانه شخصی (macOS M1، Windows، یا Linux) + وبکم، میکروفون، اینترنت مناسب + قطعا وی-پی-ان
اگر تازه کار هستید پیشنهاد می کنیم مدل پرداخت ماهانه را انتخاب کنید و به صورت ماه به ماه دوره را تکمیل کنید. در صورتیکه هدف اصلی شما این است که به صورت قطعی وارد بازار کار شوید و یا مهاجرت کاری کنید، روش پرداخت یکجا نتیجه بخش تر است.
سوالات پرتکرار درباره دوره کارآموزی خصوصی دیجیتال مارکتینگ، را همراه با پاسخ آنها در زیر آورده ایم، شاید سوال شما نیز بین آنها باشد.
۱. من تازه کار هستم و هیچ دانش و تجربه ای ندارم، آیا می توانم به دیجیتال مارکتینگ ورود کنم؟
بله.امکان ورود شما به دروه دیجیتال مارکتینگ گل اِرن از سطح تازه کار امکان پذیر است زیرا منتور پس از ازیابی شما به طراحی پروژه ها به صورت اختصاصی برای مسیرشغلیتان میپردازد.
۲. آیا می توانم از شغل یا با تحصیلات نامرتبط به دیجیتال مارکتینگ ورود کنم؟
بله قطعا، بسیاری از افراد موفق در دوره دیجیتال مارکتینگ گل اِرن افرادی هستند که به هدف تغییر شغل و ارتقای مهارت های خود در دانش روز دنیا، با تحصیلات و سابقه کار غیر مرتبط وارد این دوره می شوند.
۳. پیش نیازها و الزامات پیش از ورود به این دوره چیست؟
این موضوع پس از جلسه ارزیابی که ابتدای کار با مدیر برنامه تان دارید به صورت دقیق تر مشخص می شود ولی به طور کلی بهتر است سطح زبان ترجیحا انگلیسی متوسط(معادل A2 , B1) خصوصا به هدف مطالعه منابع و دیدن ویدیوهای آموزشی معتبر، و مهم تر از همه انگیزه کافی برای ادامه مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ را داشته باشید.
۴. چطور بفهمم این حوزه و شغل متناسب من هست؟
برای این منظور میتوانید به یکی از ۴ روش زیر عمل کنید:
۱- با منتور شغلی ما که روانشناسی با ۱۰سال سابقه در زمینه استعدادسنجی شغلی تکنولوژی ست جلسه ای داشته باشد و به صورت تخصصی به بررسی تطابق خود با این حوزه بپردازید.
۲- اگر میخواهید به صورت تخصصی تر و عمیق تر بدانید چه شغلی مناسب شماست و حتی نسبت به برنامه ریزی و هدف گذاری خود نیز اقدام کنید، وارد برنامه منتورینگ توسعه فردی ما شوید.(از این لینک)
۳- به صورت آزمایشی ۱ ماه وارد این دوره شوید و در عمل با انجام دادن ۲ پروژه/تسک این شغل را از نزدیک امتحان کنید.
۴- یک تماس تلفنی کوتاه با یکی از کارشناسان ما داشته باشید(از این لینک)
۵. منتورهای گل اِرن چه کسانی هستند؟
منتورهای شما در حوزه های مرتبط با بازاریابی دیجیتال از فعالین و متخصصین این صنعت هستند و با پشتوانه سالها تجربه ای که دارند(حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط)، مشوق شما هستند تا حتی از انتظارات و اهدافی که برای خودتان ترسیم کرده اید، فراتر بروید.
آنها در طول مسیر، در حالی که شما روی پروژه های خود کار می کنید، بازخورد و راهنمایی فردی ارائه می دهند، اشکالات شما را بر طرف می کنند، تسک/پروژه های شما را انتخاب می کنند و سرفصل های آموزشی شما را نیز تعیین می کنند تا به توسعه مهارت های شما سرعت ببخشند.
۶. مدل های پرداخت چه تفاوتی دارد؟
اگر تازه کار هستید پیشنهاد می کنیم مدل پرداخت ماهانه را انتخاب کنید و به صورت ماه به ماه دوره را تکمیل کنید. در صورتیکه هدف اصلی شما این است که به صورت قطعی وارد بازار کار شوید و یا مهاجرت کاری کنید، روش پرداخت یکجا نتیجه بخش تر است.
۷. آیا امکان گرفتن جاب آفر و مهاجرت کاری پس از پایان این برنامه را دارم؟
بله. ما برای این منظور یک برنامه منتورینگ مجزا و اختصاصی داریم. برای مشاهده جزییات این سرویس به صفحه برنامه منتورینگ مهاجرت کاری گل اِرن رجوع کنید. کلیک کنید.
۸. می توانم روی پروژه خودم با منتور کار کنم؟ و یا خودم آنرا انتخاب کنم؟
بله، قطعا. همان ابتدا، زمنیه علاقمندی خود را با مدیر برنامه و منتور درمیان بگذارید.
۹. در طی دوره بیشتر از چه ابزارهایی استفاده خواهم کرد و هزینه آن چقدر است؟
در طی دوره کارآموزی خصوصی به کمک منتورهایتان کار با ابزارها، مهارتها و تکنولوژی های پرکاربرد روز دنیا را در قالب تسک/پروژه ها تجربه می کنید. که لیستی از مهمترین آنها را در قسمت«نقشه راه دوره» آورده ایم.
۱۰. آیا برنامه ۱۰۰% آنلاین است و یا می توانم حضوری شرکت کنم؟
بله برنامه کاملا آنلاین است و زمان های جلسات منتورینگ منعطف و بسته به شرایط شماست.
۱۱. آیا امکان انتخاب مدل پرداخت منعطف تری نیز میسر است؟
بله، لطف در قسمت قیمت و مدلهای پرداخت، روی گزینه مدل پرداخت منعطف کلیک کنید.
۱۲. اگر بعدا نظرم تغییر کند و انصراف دهم، سیاست بازپرداخت چه می گوید؟
به بخش قوانین و ضوابط گل اِرن در مورد انصراف از دوره رجوع کنید.
۱۳. آیا در پایان دوره گواهی می گیرم؟ و اعتبار آن چقدر است؟
بله، یک گواهی به زبان انگلیسی به همراه لینک و شناسه یکتا در سایت دریافت میکنید که اعتبار آن به طبع نوع این گواهی مادام العمر و قابل رهگیری ست.
همچنین در صورت شرکت در دوره کامل(دوره شش ماه) می توانید از گل اِرن نامه سابقه کار رسمی دریافت کنید که از آن جهت آزاد کردن مدرک تحصیلی و یا ارائه به سفارت استفاده کنید.
۱۴. از کجا بفهمم که چند ماه باید دوره خود را تمدید کنم و یا چه تعداد تسک/پروژه نیاز دارم تا موفق شوم؟
تا زمانی که به هدفتان دست پیدا کنید، این کاملا به خود شما بستگی دارد. همچنین می توانید از راهنمایی تخصصی مدیر برنامه و منتورتان استفاده کنید.
۱۵. بعد از پایان دوره چه شغلی می توانم داشته باشم؟
می توانید به عنوان کارشناس رزومه خود را برای شرکت ها ارسال کنید، حتی میتوانید از سرویس مهاجرت کاری/ جاب آفر گل اِرن نیز استفاده کنید، تا به روند استخدام خود به صورت کاملا اصولی در بازار کار اینترنشنال سرعت ببخشید.
۱۶. آیا همزمان با شغل فعلی ام می توانم در دوره شرکت کنم؟ چقدر زمان در روز نیاز دارم؟
بله حتما، کافیست شرایط خود را با مدیر برنامه تان درمیان بگذارید. آنالیز داده های حاصل از برنامه منتی های گل اِرن نشان میدهد که بهترین میزان زمان مورد نیاز برای پیشبرد مناسب برنامه صرف زمانی بین ۳ الی ۴ ساعت روزانه توسط منتی با در نظر گرفتن جلسات منتورینگ و آموزشی است.
۱۷. آیا گل ارن مرا در سایر موضوعات از جمله یادگیری زبان، استخدام، پیشبرد مسیر مهاجرت، رشد فردی و… نیز همراهی می کند؟
بله قطعا. گل اِرن در این موارد برنامه های منتورینگ اختصاصی طراحی کرده که میتوانید روی وبسایت آنها را ببینید.
اینجا کلیک کنید
۱۸. "گارانتی شغل" یا "گارانتی جاب آفر" چیست و چگونه می توانم در مورد آنها بیشتر بدانم؟
به معنای بازگشت وجه به افرادیست که هر یک ازین دو گارانتی را از گل اِرن درخواست کرده باشند. شرایط استفاده از گارانتی های گل اِرن در صفحه مربوط به هر یک توضیح داده شده است:
۱۹. تسک/پروژه هایی که در طی دوره انجام می دهم، واقعی هستند یا صرفا جنبه آموزشی دارند؟
در طول دوره منتور تسک/پروژه های واقعی برای طراحی میکند. گل اِرن با هدف شبیه سازی محیط کاری واقعی این تسک/پروژه ها را به شما محول میکند.
۲۰. جلسات منتورینگ چه تفاوتی با جلسات آموزشی دارند؟
جلسات منتورینگ ساختار و چارچوب متفاوتی نسبت به جلسات آموزشی دارند که طی دوره به کمک مدیر برنامه با آن آشنا می شوید و به طور کلی به منظور بررسی پیشرفت شما در پروژه و دریافت تجارب و راهنمایی های منتور و نحوه پیاده سازی خروجی هاست. از طرفی جلسات آموزشی به تدریس و ارائه مدرس خصوصی یا منتور در مورد موضوع خاصی که تعیین کرده است، اختصاص پیدا میکند.
اگر هنوز در انتخاب این مسیر شغلی تردید دارید، مطالعه مقالات زیر را به شما پیشنهاد می کنیم
توضیحات مهم: پس از تکمیل فرم زیر طی ۴۸ ساعت کاری آینده با شما تماس میگیریم. اگر تمایلی به ارائه اطلاعات تماس تان ندارید، از طریق ارسال ایمیل یا تماس تلفنی اقدام فرمایید. اینجا کلیک کنید.
"مهم" indicates required fields
روزهای ۲ شنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ با شما تماس خواهیم گرفت.
"مهم" indicates required fields